خبرهای داغ:
امام جمعه بناب در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با بیان اینکه خداوند در همه حال پشتیبان و حامی مسلمانان است، گفت: ما غافل و بی توجه هستیم، در حالی که خداوند بالای سر ماست و اگر شما ملت ایران کمی صبر و مقاومت کنید، به قدرت اول دنیا تبدیل خواهید شد و عزت ابدی از آن مسلمانان است.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۲۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی افزود: اگر مقاومت کنید و در برابر عربده کشی های استکبار جهانی سستی به خود راه ندهیم، وعده تخلف ناپذیر قرآن شامل حال مسلمانان شده و طولی نخواهد کشید که وعده های خداوندی تحقق خواهد یافت.
وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به جوانان که فرمودند؛ «این جوانان هستند که دشمنان را در خاک آن ها نگه داشته اند و توسط آن ها دستاوردهای بزرگ علمی نصیب این کشور شده است»، گفت: نظام و انقلاب در سایه مساجد به ثمر نشسته اند و همانطوری که امام راحل(ره) نیز فرمودند «مسجد سنگر است، سنگرها را حفظ کنید»، از موشک های دشمنان نترسید و از خالی شدن مساجد بترسید.
حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با اشاره به ضرورت توجه به مساجد در جامعه تأکید کرد: تقویت و آبادی مساجد توطئه های دشمنان را خنثی و نقش بر آب می کند و باید در جهت آبادی مساجد و پررونق کردن مساجد تلاش کرد.

خطیب جمعه بناب در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به به اینکه اول ربیع الاول سالروز وقوع هجرت پیامبراکرم(ص) است که 1440 سال پیش و سیزده سال بعد از بعثت آن حضرت اتفاق افتاد، از این روز به عنوان نقطه عطف در تاریخ اسلام و همچنین از آن به عنوان یک درس سیاست و معنویت نام برد.

حجت الاسلام باقری با تشریح جریان هجرت پیامبراکرم(ص)، اظهار داشت: اگر هجرت نبود امروز از اسلام و قرآن نیز خبری نبود و پرچم عدالت نیز به اهتزاز در نمی آمد.
وی خاطرنشان کرد: در سال دهم بعثت پیامبر اکرم(ص) دو حادثه تلخ و ناگوار برای ایشان رخ داد که ذات مقدس رسول خدا را سخت پریشان کرد و آن حضرت به تمام معنا در تنگنا قرار گرفت.
خطیب جمعه شهرستان بناب از وفات ابوطالب و رحلت حضرت خدیجه کبری(س) به عنوان دو حادثه تلخ برای پیامبراکرم(ص) نام برد.

ارسال نظرات