رئیس پلیس راه مازندران گفت: جمعه پُرترافیکی باتوجه به حجم بالای خودروهای ورودی در محورهای مازندران خواهیم داشت که تأکید پلیس بر مدیریت سفر است.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۳۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا قدمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: صبح امروز نیز شاهد بارش برف خفیف در محدوده تونل کندوان بودیم.

وی افزود: درحال حاضر ارتفاعات مازندران به‌صورت ابری و لغزنده و برخی مقاطع از جمله گدوک سوادکوه و کندوان مه‌آلود است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی طبق برنامه درحال اجرا است، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 فردا از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول به ممنوع بودن تردد تریلی از محور هراز اشاره کرد و گفت: روز جمعه محور هراز یک‌طرفه می‌شود.

قدمی اضافه کرد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، اظهار کرد: همچنین روز جمعه محور کندوان یک‌طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر مدیریت زمان سفر، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم خودروهای ورودی به محورهای مازندران است لازم است مسافران زمان برگشت را مدیریت کنند یا امروز و یا به روز شنبه موکول کنند؛ به‌دلیل که جمعه پُرترافیکی خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها