احمداسدی با بیان اینکه امروز تا صبح یک‌شنبه جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم است، گفت: در مناطق مرکزی و شرقی استان صاف تا نیمه‌ابری و در مناطق غربی استان نیمه‌ابری و گاهی افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۳۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مارندران، احمد اسدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: از روز سه‌شنبه بارش‌ها در آسمان مازندران آغاز شد که در این مدت بیشترین بارش از نوشهر 82، رامسر 75، سیاه‌بیشه 30 و در ایستگاه باران‌سنجی از سنگ‌پشته رامسر 112، سرلیماک رامسر و خشکه‌داران تنکابن 101 و میان‌لات رامسر 95 میلی‌متر بوده است.

وی افزود: بیشترین ارتفاع برف در ایستگاه باران‌سنجی دنا علیا جاده کندوان با 42 سانتی‌متر و در ایستگاه هواشناسی سیاه‌بیشه پنج و بلده سه سانتی‌متر بوده است که نخستین برف پاییزی در ایستگاه هواشناسی بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  اضافه کرد: بیشینه دمای هوا نیز از قائم‌شهر 16 و کمینه دما بلده با صفر درجه سانتی‌گراد بوده است.

اسدی با بیان اینکه امروز تا صبح یک‌شنبه جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم است، گفت: در مناطق مرکزی و شرقی استان صاف تا نیمه‌ابری و در مناطق غربی استان نیمه‌ابری و گاهی افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: اواخر روز یک‌شنبه با تقویت جریانات شمالی شرایط برای افزایش ابر مهیا می‌شود که با بارش‌های پراکنده همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  بیان کرد: دوشنبه با تقویت و ریزش هوای سرد انتظار داریم شاهد بارندگی، کاهش محسوس دما و در ارتفاعات بارش برف باشیم که درباره جزئیات این سامانه در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت نسبتاَ مواج پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها