خبرهای داغ:
امام جمعه موقت دامغان حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان به دنبال تهدیدات آمریکا را حاوی پیام های مهمی دانست و گفت: مردم ما فرهنگ استکبار ستیزی انقلاب را پذیرفته و نشان دادند آمریکا باردیگر در ناامید کردن آنها ناکام مانده است.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۳۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دامغان که با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با گرامیداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شهرستان در سال 85 و دیدار باشکوه مردم این شهرستان با ایشان، اظهار داشت: حضرت امام خامنه ای در این دیدار تاریخی و بیادماندنی دامغانیها را مردمی مؤمن، صمیمی، بامحبت، صبور و قانع و پرتلاش در میدانهای سخت انقلاب اسلامی خواند.

امام جمعه موقت دامغان خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در این دیدار مشکل آب، مسئله اشتغال و بهداشت و درمان را به عنوان مهمترین مشکلات و نیازهای مردم دامغان عنوان کردند و از مسئولان امر خواستار پیگیری و کاهش آن شدند که البته ساخت بیمارستان ولایت از دستاوردها و یادگارهای ارزشمند این سفر است اما برخی کاستی ها همچنان تداوم دارد و مسئولان باید بیش از پیش به رفع مشکلات مردم توجه کنند.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با تبریک حلول ماه ربیع الاول به پشت سرگذاشتن دو ماه محرم و صفر و حفظ حرمت این ماه ها با برگزاری مجالس باشکوه عزاداری اهل بیت(ع) از سوی مردم دیندار کشورمان اشاره کرد و افزود: هر فرد به اندازه معرفتش از این دوماه ارزشمند ذخیره معنوی کسب کرده، انرژی از جنس نیکی ها و معارف که میتواند زندگی ما را تا سال آینده بیمه کند.

راهپیمایی عظیم اربعین عطر ظهور حضرت ولیعصر را منتشر می کند

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان همچنین به خلق حماسه میلیونی اربعین و سانسور این حماسه مردمی از سوی رسانه های دشمنان اسلام به دلیل هراسشان از این حرکت بی نظیر پرداخت و گفت: استکبار جهانی همواره در حال توطئه کردن بر علیه دنیای اسلام است، اما پدیده هایی وجود دارد که دشمنان را متحیر و سردرگم می کند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان تصریح کرد: حماسه چند ده میلیونی اربعین که همواره شرکت کنندگان در آن بیش از تخمین رسانه ها و توصیف آن خارج از حد توان صدا و سیما و خبرگزاریهاست، اجتماعی عظیم است که عطر خوش ظهور حضرت ولیعصر(عج) را به مشام انسان می رساند.

پیام های مهم حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان امسال

امام جمعه موقت دامغان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان و ثبت آمار شرکت سه برابری مردم در این راهپیمایی در مقایسه با سالهای گذشته، اظهار داشت: حضور مردم در پاسخ به تهدیدات آمریکا متفاوت و حاوی پیام های مهمی بود، نخستین پیام حضور گسترده مردم ما این بود که فرهنگ استکبار ستیزی انقلاب اسلامی را با همه وجود خود پذیرفته اند.

وی خاطر نشان کرد: دومین پیام حضور گسترده مردم ما در راهپیمایی 13 آبان این بود که دشمن در ناامید کردن ملت ما ناکام مانده، مردم ما تحریم های ظالمانه را یک فرصت می دانند و دریافته اند که دشمن هرچه در توان داشته بر علیه ملت و کشور ما انجام داده و امروز تنها جنازه ای از تحریمها را دوباره رونمایی کرده اند.

خطیب نماز جمعه دامغان سومین پیام حضور مردم ایران در راهپیمایی اخیر را آگاهی از رو به افول بودن آمریکا عنوان کرد و گفت: آمریکا با سیاستهای ظالمانه دولتمردانش به تعبیر برخی از کارشناسان خودشان رو به زوال است و امیدواریم هر چه زودتر شعار مرگ بر آمریکا مردم ما محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها