شب شهادت امام رضا علیه السلام در کوهبنان
حجت الاسلام خالداری تصریح نمود خود را با قران و کلام نور مانوس کنیم حداقل روزی 50 آیه از قران کریم را تلاوت کنیم تا رابطه ما با خدا محکم تر و قوی تر گردد و شیطان از ما فاصله بگیرد.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۴۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, همزمان با شب شهادت آقا علی بن موسی الرضا (ع) مراسم عزاداری و نوحه سرایی در محل حسینیه ثارالله کوهبنان برگزار گردید .
در این مراسم حجت الاسلام داود خالداری گفت در آخرت الزمان نگه داشتن ایمان از نگه داشتن آتش در کف دست سخت تر است لذا برخی افراد در ظلالت و گمراهی خواند ماند و روی سعادت را نمی بینند .
وی با استناد به کلام نورانی قران کریم ابراز داشت اگر بخواهیم مشمول رحمت الهی قرار بگیریم و مسیر واقعی زندگی را پیدا کنیم بایستی اقامه کننده نماز باشیم و رابطه خودمان را با خدا قوی کنیم تا خداوند یاریگر ما در زندگی باشد .
استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد تلاش کنیم همواره بر حضور قلب مبادرت ورزیم و با تمام وجود در پنج نوبت روح و روان خود را صیقل دهیم تا آرامش پیدا کنیم .
وی بیان داشت وقتی به خدا وصل شدیم زندگی ما دچار تغییر می شود و خدا به ما مقام فرقان را عطا می کند تا به راحتی بتوانیم حق را از باطل تشخیص دهیم .
حجت الاسلام خالداری تصریح نمود خود را با قران و کلام نور مانوس کنیم حداقل روزی 50 آیه از قران کریم را تلاوت کنیم تا رابطه ما با خدا محکم تر و قوی تر گردد و شیطان از ما فاصله بگیرد.
وی افزود تلاش کنیم رابطه با خلق داشته باشیم و خدمت به بردار مومن را همواره سرلوحه امورات خویش قرار دهیم که از جمله بالاترین عبادت ها  خدمت به خلق است که کریم اهلبیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و ولی نعمت ایرانیان آقا علی بن موسی الرضا (ع)در این راستا توصیه فراوان دارند و خود پیشقدم بودند.
ایشان یادآور شد بایستی رابطه خودمان را با ولی خدا محکم کنیم تا عبادات ما مورد قبول حضرت حق قرار گیرد اسلام بر پنج پایه پایدار است که مهمترین آنها ولایت و رهبری است .
حجت الاسلام خالداری ادامه داد باید به ولی خدا محبت و مودت داشته باشیم و به ایشان عشق بورزیم و با تمام وجود دوست دارش باشیم چون توصیه نبی مکرم اسلام (ص)هست که مودت بایستی همراه با عمل باشد.
وی تاکید کرد اطاعت محض از ولی خدا را داشته باشیم که در آغوش ولی خدا قرار بگیریم و نجات پیدا کنیم تا سعادتمند دو سرا گردیم و از فتنه های آخر الزمان نجات پیدا کنیم پس تلاش کنیم تا امام رضایی شویم.
ایشان گفت امام رضا (ع) فرمود هر کس به زیارت من بیاید در سه جا به دیدنش می شتابم سعی کنیم همواره خود را به این امام رئوف و مهربان وصل کنیم و قدردان این نعمت بزرگ باشیم تا فردای قیامت با لبخند وارد محشر شویم و شرمنده حضرت نشویم .

ارسال نظرات