حجه السلام جعفری تصریح نمود: جا دارد که مردم هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنند    آمریکایی ها امروز حتی دوستان صمیمی خود را در جای جای جهان از دست می دهند و منزوی خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۴۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان,  نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام عباس جعفری و با حضور جمعی از مسوولان ،فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایت مدار و بسیجی شهرستان در مسجد صاحب الزمان (عج)  کوهبنان برگزار شد, حجه الاسلام عباس جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی با استناد به حدیث امام معصوم گفت بی تدبیری پایه دولت ها را متزلزل می کند لذا باید قبل از شروع کار توان و قدرت خود را همراه با تدبیر بسنجیم تا پشیمانی بدنبال نداشته باشد .
وی ابراز داشت وقتی ریخت و پاش ها فراوان شود و در دستگاه ها رعایت بیت المال نشود گرفتاری بوجود می آید باید از تبذیر فاصله گرفت .
خطیب جمعه کوهبنان تاکید اگر دولتی و مردمی پند و عبرت از گذشتگان ،دوستی ها و دشمنی ها نگیرند دچار تزلزل و سستی می شوند .
وی خاطر نشان اگر جامعه ای دچار فریبکاری و فریب خوردن شود متزلزل می گردد لذا انسان مومن باید از خیرات معنوی و دین بهره ببرد تا سعادتمند گردد.
حجت الاسلام جعفری بیان داشت مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده مردم و دانش آموزان باشکوه و عظمت خاصی در شهرستان کوهبنان برگزار شد و زمینه خفت خواری دشمنانی را رقم زد که همواره بر طبل تهدید و تحریم می کوبیدند لذا شعار مرگ بر آمریکا در این روز در سراسر کشور طنین انداز شد .
وی تصریح نمود جا دارد که مردم هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنند آمریکایی ها امروز حتی دوستان صمیمی خود را در جای جای جهان از دست می دهند و منزوی خواهند شد.
ایشان افزود جنگ اقتصادی هم با بصیرت و صبر به نفع امت اسلامی به پایان خواهد رسید و دشمنان بازهم خوار و ذلیل خواهند شد.
خطیب جمعه کوهبنان گفت پانزدهمین یادواره شهدای دانش آموز در کوهبنان برگزار شد باید همواره به یاد امام و شهدا باشیم که هر چه داریم به برکت این نعمات است  شهیدان دانش آموز سن کمی داشتند اما از برخی مدیران خارج رفته جلوتر هستند .
وی خاطر نشان کرد هفته وقف را داریم که باید از این صدقه ی جاریه و احسان ماندگار بهره مند باشیم و به صورت انفرادی یا گروهی در فکر وقف باشیم .
ایشان بیان داشت آغاز تاسیس حکومت اسلامی بدست نبی اکرم اسلام (ص) را در ماه ربیع شاهدیم گرچه این روزها توسط منافقین تعرضی به خانه ولایت و امامت انجام شد البته باید دیدگاه و بینایی وجود خود را حفظ کنیم و لحظه ای از ولایت و امامت فاصله نگیریم .
ایشان ادامه داد روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه را در پیش داریم باید از علم آموزی فاصله نگیریم و از مهد تا گور بدنبال کسب علم و دانش باشیم البته علم و فن آورها باید در خدمت صلح و صفا باشند .
حجت الاسلام جعفری تصریح نمود پنجم ربیع الاول سالروز شهادت سکینه بنت الحسین است شخصیتی که عمری با برکت داشت و انسانی اثر گذار بود.
وی یادوار شد روز کتاب ،کتابخوانی و کتابدار را داریم که به مناسبت بزرگداشت علامه طاطبایی است شخصیتی که با کمبود بحث مالی خدمات ارزشمندی انجام داد و شاگردانی بزرگ را تربیت کرد لذا در سبد زندگی باید کتاب جای بگیرد که بهترین دوست و رفیق انسان است .
ایشان تاکید کرد باید از کتب کتابخانه استفاده شود و کتب امانتی دوباره به کتابخانه برگردد تا در اختیار دیگران قرار بگیرد.

ارسال نظرات