سید محمد ساجدی ـ گرافیست و طراح جبهه فرهنگی انقلاب پس ازمراسم اربعین حسینی به همراه خانواده اش و در مسیر بازگشت دچار سانحه تصادف شد و درگذشت
کد خبر: ۹۰۷۵۴۴۷
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, به نقل از خبرگزاری ایسنا, سید محمد ساجدی ـ گرافیست ـ و طراح جبهه فرهنگی انقلاب پس ازمراسم اربعین حسینی به همراه خانواده اش و در مسیر بازگشت دچار سانحه تصادف شد و درگذشت.

به گزارش ایسنا، خودروی مرحوم سید محمد ساجدی در مسیر بازگشت از کربلای معلی به همراه خانواده دچار سانحه شد که متاسفانه در این حادثه همسر و دو فرزند دختر او نیز درگذشتند و فرزند دیگر وی نیز هم اکنون در وضعیت کما قرار دارد.

بنیاد فرهنگی روایت فتح ساجدی را یکی از برجسته‌ترین طراحان و هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب دانسته و طبق اعلام روابط عمومی این بنیاد، در پی درگذشت او پیام تسلیتی را به شرح زیر صادر کرده است:

«انا لله و انا الیه راجعون
در آن نفس که بمیرم در آرزوی تو باشم
بدان امید دهم جان که خاک کوی تو باشم
به وقت صبح قیامت که سر ز خاک برآرم
 به گفت و گوی تو خیزم به جست و جوی تو باشم

عروج ملکوتی و شهادت گونه فرهیخته بسیجی و مخلص و محب آستان آل الله مرحوم "سید محمد ساجدی" به همراه همسر و دو فرزند دلبندش  سخت جانفرسا و جان کاه است.

بی شک این رحلت عارفانه آن هم در ایام سوگواری مصائب آل الله علیهم السلام اجمعین هبه ای بود که از سوی این خاندان جلالت ماب به این عاشق راستین و هنرمند با اخلاق جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی عنایت گردید و رضوان ابدی حضرت دوست مآوای وی و خانواده اش گردیده است.

بنیاد فرهنگی روایت فتح به نمایندگی جمعی از هنرمندان متعهد و انقلابی ، درگذشت این مجاهد عرصه هنر ارزشی را محضر عموم عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق غفران بی منتها و رحمت واسعه الهی را برای درگذشتگان این حادثه تلخ مسئلت می‌نماید.

گفتنی است خودروی مرحوم سید محمد ساجدی در مسیر بازگشت از کربلای معلی به همراه خانواده دچار سانحه شد که متاسفانه در این حادثه اسفناک همسر و دو فرزند دختر وی نیز به دیار باقی شتافتند و فرزند دیگر وی نیز هم اکنون در وضعیت کما قرار دارد که آرزوی شفا عاجل برای ایشان داریم.»

 

ارسال نظرات