خبرهای داغ:
حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در جمع بسیجیان گفت: جمله معروف حضرت امام خمینی مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند یک کلام الهی است.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۴۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان ، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد نماینده مردم شهرستان اردستان صبح امروز در جمع بسیجیان عنوان کرد: جمله معروف حضرت امام خمینی مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند یک کلام الهی است.

وی افزود: قدرت بمب اتم و قدرت رسانه در برابر ضعیف ترین تجهیز خداوند کارایی نداشته و خداوند از دین خود محافظت خواهد کرد.

نماینده مردم اردستان گفت: آمریکا قطعا هیچ غلطی نخواهد کرد همانطور که نمرودیان و کفار در برابر دین خدا نتوانستند کاری انجام دهند.

وی تاکید کرد: افرادی که در اربعین حسینی شرکت داشتند مردم عادی بودند که با این تحریم ها و وضعیت اقتصادی باز هم به سمت امام حسین برای زنده نگهداشتن اسلام قدم نهادند که از معجزات الهی است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد تاکید کرد: آمریکایی ها دست از سر ما بر نمی دارد و مطرح کردن برنامه های مختلفی همچون برجام یک نوع بازی سیاسی است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها به هیچ قانونی پایبند نیستند تصریح کرد: با تمام این اوصاف می بینیم عده ای حرف از رابطه با آمریکا می زنند ،که متاسفانه این بی تدبیری آنان را نشان می دهد.

نماینده مردم اردستان با اشاره به شعار هیهات من الذله ابا عبدالله افزود: تا به این شعار پایبند باشیم دشمن شکست خواهد خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها