خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر (ع) اظهار داشت: آمریکا اعلام کرد تحریم ها در ۱۳ آبان آغاز می شود و مردم ایران با مشکل مواجه می شوند ولی با همکاری مردم و دولت این مشکل هم حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۵۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر (ع) اظهار داشت: آمریکا اعلام کرد تحریم‌ها در ۱۳ آبان آغاز می‌شود و مردم ایران با مشکل مواجه می‌شوند، ولی با همکاری مردم و دولت این مشکل هم حل خواهد شد.

وی افزود: ما نباید کاری کنیم که با ریسمان پای خود را ببندیم و ما عاشورا و پیامبر (ص) و ائمه (ع) را داریم و می‌توانیم با پیروی از ولایت و همکاری با دولت پیروز شویم.

امام جمعه اردستان گفت: با توجه به هفته کتابخوانی باید مطالعه داشته و با آن بیگانه نباشیم که غربی‌ها ما را تمسخر کنند.

وی با توجه به ماه ربیع الاول تاکید کرد: نباید مردم همیشه در حزن و اندوه باشند و مناسبت‌های مهم اسلامی در این ماه فراوان است که باید گرامی داشته شود.

دهشیری اضافه کرد: یاد و خاطره شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران را گرامی داشته و باید بگوییم وجود این موشک‌ها ایران را از خطر حمله دشمن مصون کرده است.

وی اعلام کرد: جای سوال باقی است چرا مدیران اقتصادی نتوانسته اند مشکل اقتصادی کشور را بعد از ۴۰ سال حل کنند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه امریکا خواهد دید ملت مبارز ایران در همه زمینه‌ها پیشرفت خواهد کرد، تصریح کرد: ایران تحریم‌ها را هم خواهد شکست و آن را به فرصت تبدیل می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها