فرماندار اردبیل گفت: همزمان با ۲۶ آبان ماه گرامیداشت سالروز حماسه شکست سوسنگرد در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۵۵۱۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

گرامیداشت سالروز حماسه شکست سوسنگرد در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جواد زنجانی در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالروز شکست سوسنگرد در فرمانداری اردبیل اظهار داشت: همزمان با 26 آبان ماه گرامیداشت سالروز حماسه شکست سوسنگرد در اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این برنامه انجام یافته است.

وی بیان کرد: مراسم گرامیداشت شکست سوسنگرد را در مهدیه و یا سالن ولایت اردبیل برگزار می‌کنیم و در این مراسم خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و سایر اقشار مختلف مردم حضور می‌یابند.

فرماندار اردبیل گفت: در حماسه شکست سوسنگرد 39 رزمنده از استان اردبیل حضور داشته و در این عملیات اردبیل هشت شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و نقش رزمندگان اردبیل در این حماسه بسیار تاثیرگذار بود.

زنجانی اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و ایثارگران و برگزاری نشست‌های تخصصی از برنامه‌های سالروز شکست سوسنگرد خواهد بود و در حاشیه همایش شکست سوسنگرد برنامه‌های مختلفی نیز برگزار می‌شود که برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این مراسمات مبنای کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: استان اردبیل سه هزار و 400 شهید والامقام و 9 هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در این استان 750 آزاده نیز وجود دارد که به برکت خون پاک شهدا و حضور بابرکت جانبازان و ایثارگران هم‌اکنون اقتدار و امنیت کشورمان در دنیا مثال‌زدنی است.

ارسال نظرات