فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ملت جمهوری اسلامی ایران با دو اصل انقلابی و اسلامی بودن در مقابل توطئه‌ها و همه دشمنی‌ها ایستاده است.
کد خبر: ۹۰۷۵۵۱۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

ملت ایران با انقلابی و اسلامی بودن مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرداسر سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع در یادواره شهدای والامقام روستای تولون شهرستان گرمی با بیان اینکه ملت جمهوری اسلامی ایران با دو اصل انقلابی و اسلامی بودن در مقابل توطئه ها و همه دشمنی ها ایستاده است گفت: هر مجلسی که به یاد و نام شهدا برگزار شود سراسر نور و برکت است و ما بایستی چشم دل خود را روشن کنیم تا بتوانیم جز رهروان شهدا باشیم.


وی افزود: دشمنان اسلام به ویژه امریکای جنایتکار هر روز به دنبال توطئه و دسیسه تازه ای به منظور تخریب اسلام و تضعیف فرهنگ اسلامی در بین فرزندان ما هستند که بایستی با هوشیاری تمام و ایمان قلبی به خدا و تاسی از فرامین ولی فقیه دسیسه های آنان را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی را از هر جهت مورد هجمه و تهدید و تحریم سخت قرار داده اند امکانات و تجهیزات نظامی کشور را رو به پیشرفت عنوان کرد و گفت: در این شرایط خطیر تنها راه عزتمندانه ما در خنثی کردن توطئه های دشمنان تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت ، آموزه های دینی و پیروی از قیام نهضت حسینی است که در سایه آن می توان توطئه های شوم دشمنان را خنثی کرد.

مداحی ،تجلیل از خانواده های معظم شهدا ،ایثارگران ،جانبازان و آزادگان و رونمایی از کتاب "دو اسیرهم قسم" برگرفته از خاطرات آزادگان روستای تولون به نوشته اصغر رهبری از دیگربخشهای این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار