سید ساجد یعقوبی
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: نوسازی دستگاه‌های شورابیل مجموعه شهرداری را در ارائه خدمات کیفی‌تر و مناسب‌تر به مسافران و هموطنان توانمندتر خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۷۵۵۲۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
نوسازی دستگاه‌های شورابیل شهرداری را در خدمات‌رسانی توانمندتر می‌کند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علیرضا غریبی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: براساس قرارداد شهرداری با پیمانکار دستگاه‌های موجود در شورابیل ظرف دو تا پنج سال آینده تمامی این دستگاه‌ها مستهلک شده و به نوعی عمر مفید خود را از دست می‌دهند تا بحث برچیده شدن این دستگاه‌ها از شورابیل شکل عملی‌تری به خود بگیرد.

وی با بیان اینکه در قرارداد جدید بحث اجاره مطرح نبوده بلکه سهم شهرداری به صورت مشخص تعریف و تبیین شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری در قرارداد جدید خود از این مشارکت بهترین منفعت را به نفع همشهریان در ارائه خدمات مطلوب‌تر و کیفی‌تر خواهد برد.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: تمام تلاش شهرداری بر این است تا در پروژه‌های مشارکتی که یکی از عناصر تحول شهری خواهد بود هم منافع شهر و شهروندان و هم منافع مشارکت‌کننده را لحاظ کرده و مورد توجه قرار دهد.

غریبی بیان کرد: شهرداری با یک بررسی دقیق کارشناسی تلاش می‌کند تا در ۷ نقطه شهر پل عابر پیاده را اجرایی و عملیاتی کند که طی امسال و سال آینده همه این پل‌ها برای راحتی مردم به پله برق مجهز و زمینه بهره‌برداری از آن‌ها فراهم می‌آید.

وی ادامه داد: در همه این فعالیت‌ها تلاش مجموعه شهرداری بر این است تا بهترین شرایط در شهر اردبیل برای خدمت رسانی فراگیر و گسترده به شهروندان فراهم آید که در شورابیل نمونه‌ای از این فعالیت‌های گسترده و فراگیر را با مشارکت بخش خصوصی و در قالب همکاری دوجانبه شاهد هستیم.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل با دفاع از عملکرد ۸ ماهه شهرداری در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: این عملکرد در دیدگاه مردم به رغم مشکلات اقتصادی یک شرایط مناسب و روبه جلوست که انتظار می‌رود در فرصت باقی مانده این پازل خدمات رسانی تکمیل‌تر شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار