سید ساجد یعقوبی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: اتاق فکر جوانان در جمعیت هلال احمر استان اردبیل راه اندازی می شود.
کد خبر: ۹۰۷۵۵۳۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

 اتاق فکر جوانان در جمعیت هلال احمر استان اردبیل راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رامین معبودی در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان اردبیل که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با حضور دبیران مجامع استانی کانون های دانشجویی و جوانان برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: این اتاق فکر به منظور تبادل افکار جوانان و استفاده از ایده های آن ها در راستای ارتقای خدمات جمعیت راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم که اتاق فکر جوانان به عنوان بازوان مشورتی جمعیت هلال احمر استان اردبیل عمل کند، تصریح کرد: جوانان بارها ثابت کرده اند که با نواندیشی و ژرف اندیشی، خلاقیت و نوآوری را به بدنه جامعه تزریق می کنند و امیدوارم اتاق فکر جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم چنین رویه ای در پیش گیرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه نگاه ما به جوانان، نگاه مثبت است، اضافه کرد: با نگاه مثبت به دنبال استفاده از نظرات این قشر نواندیش در لایه های مختلف ارائه خدمات به هموطنان هستیم.

معبودی با اشاره به جوان محوری جمعیت هلال احمر ادامه داد: دنبال حفظ روحیه جوان محوری در جمعیت هلال احمر استان اردبیل هستیم چرا که حفظ جوانی موجب شادابی و نشاط در این جمعیت خدمات رسان است.

این مسئول با اشاره به ضرورت استفاده از پتانسیل های جوانان تصریح کرد: ورود به جمعیت هلال احمر از طریق سازمان جوانان انجام می شود و سپس آن ها با گذراندن دوره های متعدد در بخش های مختلف جمعیت مشغول خدمت به هموطنان می شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار