احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:
حجت الاسلام محمد حسین رهنمای مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول گفت: پیشرفت معنویت و بصیرت دینی در سایه سار علم و آگاهی است.
کد خبر: ۹۰۷۵۶۰۶
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: نباید انحرافات اجتماعی دشمنان که توسط اسرائیل و دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب جهت ضربه زدن به اسلام  در دین وارد شده جزء اعتقادات ما قرار بگیرد.

وی گفت: متاسفانه امروزه به نام دین و اعتقادات ما مسلمانان انحرافات زیادی از طریق فضای مجازی در بین جوانان ما رد و بدل می شود که هیچ پایه و اساسی ندارد و به دلیل عدم کسب علم از منابع اصلی و قرآن و اهل بیت بسیاری از جوانان ما را دچار  شک و شبهه می کنند.

حجت الاسلام رهنمای گفت: با پیشرفت معنویت و بصیرت دینی که در سایه سار علم و آگاهی صورت می پذیرد جوانان ما می توانند به راحتی انحرافات و شبهات دشمن را خنثی کنند.

حجت الاسلام محمد حسین رهنمای مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: یادگیری علوم دینی در تقویت خصائص اخلاقی و رعایت آداب دینی بسیار موثر است زیرا اگر انسان به آثار مخرب این خصائص که به طور مثال می توان به حسادت، غیبت و بی احترامی به دیگران را نام برد آگاه باشد هرگز چنین اموراتی را مرتکب نمی شود.

 

 

ارسال نظرات