فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت:

اعزام کاروان دانش آموزان خواهر شهرستان خنداب به راهیان نور جنوب کشور

فرمانده سپاه خنداب از اعزام 80 نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس متوسطه پایه دهم شهرستان خنداب در قالب دو اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۵۶۱۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خنداب؛سرهنگ مهدی فرمانده ناحیه خنداب در مصاحبه خبری به مناسبت اجرای برنامه راهیان نور شهرستان خنداب ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدای عزیز انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس  گفت: انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اعزام راهیان نور دانش آموزی بسیار حائز اهمیت است.

سرهنگ مهدی اظهار داشت: جوانان بسیاری در دفاع مقدس در برابررژیم بعثی عراق حضور داوطلبانه به هم رسانندوبه زیبایی در مسیررسیدن به اهداف مقدسمان قدم برداشتند تا امنیت امروز کشوررا به نسل چهارم انقلاب هدیه دهند لذا فرهنگ شهادت برای همیشه تاریخ در اذهان ملت بایدجاودان بماند.

فرمانده سپاه ناحیه خنداب با اشاره به برکات راهیان نور تاکید کرد:پاسداشت فرهنگ متعالی جهاد و ایثاریکی از برکات اردویی راهیان نور است که خوشبختانه همه ساله در قالب اعزام های مختلف انجام می شود، دانش آموزان و نسل امروزی باید با فرهنگ شهادت ، ایثار و دفاع مقدس آشنا شوند و این مسیر باید همواره زنده باشد.

وی در ادامه گفت:دانش آموزان در این بازدید مشکلات و مصائب پیشروی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس را از نزدیک لمس می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه خنداب در پایان خاطر نشان کرد: این کاروان از تارخ 25 تا 26 ابان ماه با حضور  80 نفر از دانش آموزان دختر  در قالب دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار