فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در یادواره شهید محمد مجتهدی آبروی محله گلشهر کاظمیه گفت: عاشورا اوج نبرد دشمنان اسلام با سیدالشهدا بود.
کد خبر: ۹۰۷۵۶۱۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ سرتیپ دوم پاسدارجهانبخش کرمی با اشاره به اینکه سران لشکر کفر شناخت کافی از امام حسین (ع) داشتند اظهار کرد: بنا به فرمایشات امام خمینی (ره) حضرت سیدالشهدا نماد کامل"حق" و یزید نماد" باطل" است .

وی با بیان اینکه واقعه عاشورا بی نظیر بود، معنویت و اخلاص موج می زد ،تصریح کرد: امام حسین (ع) ولایت مدار عاشورا بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عزت را در زیر سایه آمریکا خلاف بیان نمود و خاطر نشان کرد: اگر یک کشور اسلامی تحت نظر آمریکا و انگلیس زندگی کند اوج ذلت مسلمانان است .

سردار کرمی اوج عزت را ایستادگی ،مقاومت، قرآن، اهل بیت، جهاد، شهادت و ولایت عنوان نمود و ابراز داشت: دشمنان نظام در صددند که محبت اهل بیت و حضرت مهدی (عج) را از شیعیان بگیرند.

وی از حضور ۲۵میلیونی زائران اربعین خبر داد و تصریح کرد: زائران حسینی از نجف تا کربلا با شعار یاحسین(ع) و یا عباس(ع) راهی می شوند که کل دنیا همچین تجمعی را به خود ندیده است.

این مقام مسئول شهدای اسلام را با بصیرت و شناخت کامل به دشمن خطاب نمود و عنوان کرد: شعارها و آرزوهای دفاع مقدس در عصر حاضر محقق شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان جنگ جهانی را در جغرافیای کوچک که با رشادت های هشت ساله دفاع مقدس با پیروزی به ثمر نشست ابراز کرد: به پاس انقلاب قدرت و امنیت در دستان ملت ایران است.

کرمی با اعلام اینکه در دنیا بیش از ۷۰۰هزارنفر به دست داعش جان خود را از دست دادند عنوان کرد: مدافعان حرم با مقاومت ها و مجاهدت های خود پیروزی را قسمت کشورهای اسلامی نمودند.

وی افزود: جمهوری اسلامی نماد کامل عزت و پیروزی حق در جهان اسلام است.

این مقام مسئول آمریکا را هم نماد جنایت نسبت به کشور های اسلامی عنوان کرد وخاطر نشان کرد: آمریکا چهره واقعی خود را به جهانیان اسلام نشان داده است .

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری که آمریکا خائن به نظام جمهوری اسلامی است و نمی توان به این کشور اعتماد نمود گفت: ملت ایران هرگز نمی تواند زیر پرچم آمریکا زندگی نماید.

وی با اشاره به اینکه دشمن جایگاه ولایت فقیه، قرآن، سبک زندگی اسلامی، ایمان، اعتقاد و باورهای دینی مردم  را مورد حمله قرار داده است خاطر نشان کرد: امروزه با مراقبت از جوانان و نوجوانان گوش به فرمان ولی فقیه باید حرکت نمود.

در پایان مراسم از خانواده های شهیدان محمد مجتهدی، داود مرادخانی(شهید مدافع حرم)، حمید گیلک، رضا طهماسبی، رضا آقایاری، اسد اله علوی، وهابعلی رحمتی، سید مجتبی نعمتی تجلیل شد.

ارسال نظرات