جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان:

باید شعائر حسینی را زنده نگه داریم

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: در شرایط امروز که کشور با مشکلات مختلفی از جمله مشکلات اقتصادی و جنگ رسانه ای روبرو است با انجام امور فرهنگی وفاق ملی و امید دادن به مردم توسط علما می توان در راستای ترویج معروفات و افزایش بصیرت در جامعه تلاش کرد.
کد خبر: ۹۰۷۵۶۳۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: زمانی که حق الهی در جامعه عمل نشود مؤمنان باید به وظیفه شرعی خود عمل و پشت سر، ولی خدا قیام کنند و حق را مطالبه نمایند.

وی افزود: باید شعائر حسینی را زنده نگه داریم، چون دشمنان راه امام حسین(ع) از گسترش مکتب حسینی در بین جوامع اسلامی را دارند و با تبلیغات مسموم می‌خواهند از فراگیر شدن آن جلوگیری کند.

ارجونی تصریح کرد: مؤمن انقلابی و ادامه دهنده راه ائمه معصومین در برابر دنیاگرایی، حرام خواری، شراب خواری و... در جامعه حساس است و وظیفه شرعی خود می‌داند که از ترویج این منکرات جلوگیری کند.

این مسئول بیان کرد: ترویج معروفات هدف نهضت امام حسین(ع) بوده و امروز جلوگیری از منکرات چه کوچک و چه بزرگ فریضه امربه معروف است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان اظهار داشت: وقتی امربه معروف و نهی از منکر برای نجات اسلام صورت گیرد همه ما وظیفه داریم برای آن قیام کرده و علما در این راستا وظیفه سنگین تری برای روشنگری جامعه برعهده دارند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی رویداد بزرگی در دنیا برای جلوگیری از بی دینی و اسلام هراسی بوده است اگر در جامعه‌ای امر به معروف و نهی از منکر وجود نداشته باشد گناه به فرهنگ تبدیل می‌شود و جامعه را تباه می‌کند.

ارجونی تصریح کرد: سامان دادن به مشکلات اقتصادی و معیشت مردم در این برهه زمانی از بزرگترین معروفات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: بصیرت در پیروزی انقلاب و امنیت موجود در کشور نقش بسزایی داشته و در شرایط امروز که کشور با مشکلات مختلفی از جمله مشکلات اقتصادی و جنگ رسانه‌ای روبرو است با انجام امور فرهنگی وفاق ملی و امید دادن به مردم توسط علما و روحانیون می‌توان در راستای ترویج معروفات و نهی از منکر و افزایش بصیرت در جامعه تلاش کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار