خبرهای داغ:
امام جمعه طبس هشدار داد

لزوم حضور مردم در صحنه در صورت بی توجهی مسئولین

امام جمعه طبس گفت: من به مسئولین محترم هشدار میدهم توجه کنید مردم غیرت دینی و خشم انقلابی دارند و اگر سکوت شما ادامه پیدا کند این مردم عزیز با منکرین و منکرات برخورد خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۷۵۶۶۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هشدار حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس به مسئولین در پی حرمت شکنی گردشگران در ایام محرم و صفر را در ادامه می خوانید:

 

یک عده آدم از خدا بی خبر، کم توجه، کم دقت یا لاابالی اینطور به ارزش های اسلامی دهن کجی کنند این معنایی ندارد.

 

مردم حق دارند، شهر و دیار خودشان است قرار نیست ایامی که گردشگر بیاید ما زندانی شویم که گردشگر بخواهد اینجا تاخت و تاز کند که مزاحم یاغی گری آنها نباشیم.

 

بی حجابی که توسط اینها راه پیدا میکند یک ویروس است اگر امروز جلو آن گرفته نشود فردا دامن زن و بچه ما را خواهد گرفت که اکنون نیز متاسفانه گرفته است.

 

از شما مردم طبس شنیدم که مومنین طبسی در 15 سال پیش زن بدون چادر کم پیدا می شد یا نبود اما اکنون نصف یا کمتر از نصف خانم ها بی چادر در خیابان هستند و برایشان عادی است.

 

چرا اینطور شد؟

 اگر همین رویه ادامه پیدا کند فردا ممکن است نگران شوید که زنان بی مانتو و با بلوز شلوار بیایند کم کم روسری ها از سر برداشته می شود و در ماشین بدون روسری بنشینند.

 

غیرت را باید همیشه زنده نگه داریم، ما تذکرات لازم را به مسئولین خواهیم داد و برخورد را شما مردم باید داشته باشید در صحنه باشید متدینین این وضعیت را در قالب اعتراض بیان کنند.

 

شما مردم عزیز به ما مسئولین تذکر دهید ما در محدوده کاری خود از برخی مسائل غفلت می کنیم نمیخواهم بگویم مسئولین غرض دارند شاید غرض داشته باشند و امیدواریم که غرضی نداشته باشند.

 

ما به فال نیک میگیریم و میگوییم غفلت می کنند اما چرا چنین غفلتی که در ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع) در شهر و دیار ما اینگونه دهن کجی ها را نشان دهند.

 

امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی همه ما است، فروع دین 10 تاست درکنار نماز و روزه و خمس و جهاد، امر و به معروف و نهی از منکر است مگر این وظیفه نیست؟

 

مگر وظیفه فقط نماز خواندن است چرا تذکر ندهیم؟

 با بی حجاب یکجور باید تذکر دهیم و به آن مسئول مربوطه که مجوز صادر کرده باید جور دیگر تذکر داد او هم نیاز به تذکر و امر به معروف و نهی از منکر دارد باید با منکرات برخورد کرد .

 منکر در جامعه میکروب فساد است.

 

من از دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی از زبان شما مردم عزیز و شریف میخواهم با اینگونه افراد یاغی که به ارزش های اسلامی دهن کجی کنند به شدت برخورد کنند.

 

اگر مسئولی بی توجهی کرد شما مردم به صحنه بیایید.

 برخی بیایند شهر را به فساد بکشند امروز در روستاها و فردا داخل شهر و بعد داخل اماکن متبرکه بیایند و ما سکوت کنیم؟

 

این سکوت خیانت به قرآن است

من به مسئولین محترم هشدار میدهم توجه کنید مردم غیرتی و دینی و خشم انقلابی دارند و اگر سکوت شما ادامه پیدا کند این مردم عزیز با منکرین و منکرات برخورد خواهند کرد.

 

منبع : طبس نیوز

ارسال نظرات
پر بیننده ها