مدیر کل امور رفاهی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد:
مدیر کل امور رفاهی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در دهه آخر ماه صفر در مجموع ۳ میلیون و ۸۰۸ هزار و ۸۴۹ زائر برای شرکت در مراسم عزاداری به مشهد وارد شدند، گفت: این رقم نسبت به سال قبل در این زمان رشد ۲۰ درصدی دارد.
کد خبر: ۹۰۷۵۶۶۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ مهدی فروزان با بیان این مطلب افزود: از این جمعیت ۲ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۹۰۵ نفربا وسایل نقلیه شخصی و ۵۱۰ هزار و ۸۱ زائر هم با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به مشهد مشرف شدند.

وی افزود: ۲۲۵ هزار و ۶۶۸ زائر نیز از طریق ناوگان ریلی و ۱۳۰ هزار و ۱۹۵ نفر دیگر هم از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد وارد این شهر شده اند.

وی همچنین در ادامه گفت:: در این ایام ۴۳۵ هزار و ۸۹۲ زائر نیز به صورت پیاده به مشهد وارد شدند.

مدیر کل امور رفاهی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: این جمعیت در قالب ۴ هزار و ۸۹۰ کاروان از نقاط مختلف کشور و نیز استان به مشهد آمدند.

فروزان با بیان اینکه این جمعیت به نسبت سال قبل در همین زمان رشد ۸.۵ درصد دارد، گفت:: برای بازگشت این زائران هم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته مشکل خاصی نداریم.

وی عنوان کرد: بدین منظور بیش از ۴ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری برای جابه جایی این زائران بویژه کاروان‌های پیاده برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است.
فروزان افزود: در حوزه ریلی هم ۱۰۲ رام قطار به صورت روزانه کار جابه جایی زائران را انجام می‌دهند ضمن آنکه ۱۷ رام قطار محلی هم برای تسهیل تردد زائران درون استانی در مسیر‌های ریلی برنامه ریزی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها