خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران بدانند که به امید خدا و با رهبری رهبر انقلاب از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۷۵۶۸۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در مراسم یادبود شهید لکزایی در حسینیه جماران گفت: دنیا قاعده و قوانین خاص خودش را دارد که در قرآن روایات و ادعیه های اهل بیت مطرح شده است لذا می طلبد تا طبق آن قوانین در این جهان عمل کنیم.

 

وی عنوان داشت: یکی از قوانین هستی که در دعای کمیل مطرح می شود این است که گناه باعث می گردد تا از رحمت الهی محروم شویم.

 

عبادی اضافه کرد: انسان با امید زنده است و نا امیدی مرگ انسان را به دنبال دارد، لذا باید کوشید تا روحیه تلاش گری و امید به زندگی برای رسیدن به یک هدف والا را در خود تقویت کنیم.

 

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامیگفت:  مسئولین و جایگاه ها همه اسباب الهی هستند که باید به وسیله ی آنان به خدا نزدیک تر شویم نه اینکه سبب دوری ما از خداوند شود.

 

وی متذکر شد: رمز حفظ انقلاب اعتماد نکردن به آمریکاست، اگر در طول عمر انقلاب به غیر خدا تکیه میکردیم در این جایگاهی که اکنون قرار داریم، نبودیم.

 

عبادی یادآور شد: طولی نخواهد کشید که همگان خواهند دید، بن سلمان ها از تکیه به غیر خدا ها خیری در دنیا و آخرت نخواهند دید.

 

وی اظهار داشت: اگر آمریکایی ها به دنبال مذاکره هستند به این دلیل است که می دانند این تحریم ها ماندگار نیست و خودش در هم شکسته می شود.

 

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت:  ملت بزرگ ایران بدانند که به امید خدا و با رهبری رهبر انقلاب از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد:  تحریم های جدید جز روسیاهی برای دشمنان، منفعت دیگری برایشان نخواهد داشت، فقط ما نباید همانند گذشته ناامید شویم.

 

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها