خبرهای داغ:
هم‌زمان با اعلام تحریم شماری از شرکت‌ها از سوی آمریکا

استقبال بازار از پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان

هم‌زمان با اعلام تحریم شماری از شرکت‌ها از سوی آمریکا، عرضه اولیه 10 درصد از سهام شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در بازار دوم فرابورس ایران با استقبال 266 هزار و 156 نفری مشارکت‌کنندگان و ثبت تقاضای بیش از 146 میلیون و 535 هزار سهمی همراه شد .
کد خبر: ۹۰۷۵۶۸۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری  بسيج به نقل از بیان نيوز،هم‌زمان با اعلام تحریم شماری از شرکت‌ها از سوی آمریکا، عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در بازار دوم فرابورس ایران با استقبال ۲۶۶ هزار و ۱۵۶ نفری مشارکت‌کنندگان و ثبت تقاضای بیش از ۱۴۶ میلیون و ۵۳۵ هزار سهمی همراه شد که این ارقام حاکی از شکسته شدن رکورد حضور در عرضه‌های اولیه بازار سرمایه است.

با بی‌اعتنایی حداکثری بازار سرمایه ایران به اعلام اسامی شرکت‌های جدید تحت تحریم آمریکا، هفتمین عرضه اولیه سال ۱۳۹۷ در فرابورس با مشارکت گسترده و کشف قیمت ۸۵۰۰ ریالی هر سهم از سهام «شبصیر» رقم خورد.

پیش از عرضه بخشی از سهام شرکت پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان اعلام شد که هر شخص حقیقی و حقوقی امکان خرید ۶۵۰ سهم شبصیر را دارند که در جریان عرضه به دلیل استقبال خریداران، به هر کد معاملاتی تا سقف ۱۲۶ سهم اختصاص داده شد.‏

این عرضه اولیه بود به روش بوک‌بیلدینگ انجام شد و دامنه قیمت در ثبت سفارش از ۸۰۰۰ تا ۸۵۰۰ ریال در نظر گرفته شده بود که در نهایت هر سهم این شرکت در سقف این دامنه قیمت خورد.

شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان که تولیدکننده انواع SAN  وABS  است در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد و در سال ۱۳۸۲ شروع به تولید و عرضه محصولات خود به بازار کرد.این شرکت پس از احراز تمامی شرایط پذیرش از ۲۴ مهرماه سال ۹۷ به عنوان یکصدوهشتادوسومین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار