سازمان بسیج خراسان رضوی طی نامه‌ای از رسانه‌های مختلف برای پوشش مناسب خبری دهه آخر صفر قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۰۷۵۷۲۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سازمان بسیج خراسان رضوی طی نامه‌ای از رسانه‌های مختلف برای پوشش مناسب خبری دهه آخر صفر قدردانی کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است.

باسمه تعالی

قدردانی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از اصحاب رسانه و قلم

قبل از پیروزی انقلاب کبیراسلامی جهان به دوقطب و بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود. قدرتمندان دو بلوک هر دو نگاه دیگری به دین داشتند. یکی دین را مانع توسعه و دیگری دین را تخدیر ملت‌ها می‌دانست. هر دو البته با دین تحریف شده مواجه بودند و نمی‌دانستند و برخی اوقات نخواستند همه ابعاد دین را بررسی کنند. تا این که انقلابی در ایران به پیروزی رسید که به زودی از جغرافیای ایران پا فراتر گذاشت و مبتنی بر اسلام ناب محمدی صلوات علیه وآله وسلم جمهوری اسلامی ایران را تاسیس کرد. ابرقدرت‌ها این گفتمان نوسازی شده توسط حضرت امام خمینی را بسیار خطرناک برای مطامع استعماری و خوی استکباری توصیف کردند و از روز‌های اول تشکیل جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی برای ساقط کردن آن دریغ نکردند.

اما آنان که انتظار داشتند دین آخرین روز‌های صحنه‌گردانی اجتماعی و سیاسی خود را ببیند و برای همیشه از میدان اقتصاد و سیاست و اجتماع خارج شود، ابعاد وسیع‌تری به خود گرفت و نه تنها بن‌بستی در اداره حکومت پیدا نکرد بلکه به نقطه عطف، اتحاد و همدلی میان ملت‌های مسلمان تبدیل شد.

حرم اهل بیت (ع) نه به‌عنوان تنها مقصد زیارت فردی که تبدیل به توسل اجتماعی در برابر دشمنان شده است و سالانه میلیون‌ها مسلمان با گره‌زدن دست‌ها به ضریح، مشت‌های محکمی در برابر هجمه‌ها شده اند و، اما در آخرین روز‌های صفر قلم‌ها به همراه قدم‌ها نقش‌های بزرگتری بر تابلو بزرگ زیارت زدند تا لحظه لحظه عاشقی در گنبد دوار ثبت بماند.

سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی تلاش هنرمندان، اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان ارجمند این دیار را در ثبت لحظه‌های انسان ساز عاشقان و کاروان‌های رضوی ارج نهاده، صمیمانه از آنان تجلیل می‌کند.

امید که آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان با دیدن این آثار با حقیقت دین مبین اسلام به عنوان آخرین راه نجات بشر از بی عدالتی‌ها و فساد دستگاه حاکمه شرق وغرب بیشتر از گذشته آشنا شوند. ان شاالله
ارسال نظرات
پر بیننده ها