امام جمعه اشکذر اظهار داشت: باید به عنوان یک اصل کلی بدانیم که هر جا محکم در برابر دشمنان بایستیم، یقینا دشمن عقب نشینی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۷۵۷۳۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول به سالروز حجرت پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و افزود: حجرت مخصوص زمان پیامبر(ص) نیست بلکه هر زمان مسلمانی دین و جان خود را در خطر دید بای برای حفظ آنها حجرت کند.
” حجت الاسلام و المسلامین محمد رضا طالبیان” با بیان اینکه آمریکا، مدت ها قبل در مورد اعمال تحریم های جدید علیه ایران در ۱۳ آبان خبر داده بود،گفت: همیطور گه همه میدانند این تحریم ها کار جدیدی نیست که آمریکا به راه انداخته است ولی باید آمریکا بداند در مقابل ملت ایران دستش رو شده است.
امام جمعه اشکذر با  استناد به صحبت های مقام معظم رهبری، اظهار داشت: باید به عنوان یک اصل کلی بدانیم که هر جا محکم در برابر  دشمنان بایستیم، یقینا دشمن عقب نشینی خواهد کرد و هرکجا که قدمی به سمت عقب برداریم این دشمن استکه به اهداف خود م رسد  پیش می آید.
طالبیان ادامه داد: میدانیم این تحریم ها مشکلاتی برای کشور ایجاد می کند مثلا در بحث واردات دارو ولی دشمنان انقلاب باید بدانند این تحریم ها به هیچ عنوان نمی تواند انقلاب اسلامی را از راه خود منحرف کند و ایران اسلامی را زمین گیر نماید.
وی دولت و ملت را هم دل دانست و تصریح کرد: ان شا الله همچون جنگ تحمیلی که کشور به خوبی پشت سر گذاشت از این جنگ اقتصادی نیز عبور خواهد کرد.
ارسال نظرات