خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای پایگاه شهید بروجردی آغاجاری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری سرهنگ دوم پاسدار جمالی گفت: با برگزاری یادواره های شهدا یادوخاطره دلاورمردان و بزرگمردان مرد این سرزمین را زنده نگه میداریم.
کد خبر: ۹۰۷۵۷۶۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

سرهنگ دوم پاسدار جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان آغاجاری اهداف برگزاری یادواره شهدا را اینچنین بیان کرد: با برگزاری یادواره شهدا یاد و خاطره دلاورمردان و بزرگمردان این سرزمین را زنده خواهیم کرد و از آرمانهای مقدس شهدای عزیز این کشور برای نسل جوان میگوییم.

وی افزود : یکی از بارزترین آرمان این شهدای عزیز گذشتن از جان شیرین خود برای نگهداشتن دین و شرف مردم مردم این سرزمین است همانطور که امام حسین در روز عاشورا از همه چیز خود در دفاع و حفظ دین گذشت.

سرهنگ دوم پاسدار جمالی از قول حجت الاسلام والمسلمین ناصری امام جمعه محترم شهرستان بهبهان که سخنران یادواره بود اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و تبیین اهداف و آرمانهای مقدس این دلیران وظیفه هر ایرانی و آزادمرد هست و همیشه در همه حال روش زندگی شهدا را باید سرلوحه خود قرار داد.

طبق اطلاعات رسیده از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری این یادواره شهدا که با استقبال پر شور مردم روبرو شد با همکاری پایگاه شهیدبروجردی و حوزه مقاومت بسیج کربلا و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری در مسجد جامع این شهرستان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار