مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج)

اطاعت از اهل بیت و در زمان غیبت پیروی از مقام معظم رهبری راه سعادت ماست

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: اطاعت از اهل بیت و در زمان غیبت اطاعت از امام زمان(عج) تنها راه سعادت است و پیروی از مقام معظم رهبری راه سعادت ماست.
کد خبر: ۹۰۷۵۷۶۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی در جمع مردم شهر کلاته رودبار در سخنانی با بیان اینکه انسان داری دو نوع حیات، مادی و حقیقی است اظهار کرد: هر دو حیات انسان مدیون خداست، انسان در سه مرحله ۴۰ روزه خلق شده و مدیون پدر ومادر است که وسیله خلقت انسان شده است.
وی با بیان اینکه انسان نسبت به والدینش باید با محبت باشد و به آن‌ها احترام بگذارد گفت: ۲۶ جای قرآن پدر و مادر را خدا ستایش می‌کند و به فرزندان سفارش میکند احترام والدینشان را داشته باشد.
حسینی دیباجی افزود: بعد از توحید جمله احسان به پدر و مادر آمده است، کسی که پدر ومادرش از آن‌ها راضی نباشد ذره‌ای عمل او نزد خدا ارزش ندارد. دعای پدر ومادر نزد خدا خیلی با ارزش است و تمام این احترام‌ها بخاطر این است که آن‌ها حق حیات به ما دارند.
وی با بیان اینکه حقوق فرزندان هم بر پدر و مادر مهم است گفت: نام نیک که بایستی پدر و مادر نام نیک برای فرزندان انتخاب کنند، اسامی خوب اثر تربیتی دارد.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان با اشاره به حیات معنوی اظهار کرد: در حیات معنوی کسانی که ما را هدایت کردند مهم است که مدیون ائمه اطهار و پیامبران هستیم.
وی با اشار‌ها به اینکه همه در قیامت محتاج اهل بیت هستیم، آن روزی که همه از هم گریزان هستند عنوان کرد: تنها پناه گاه در قیامت پیامبر و امام علی و فرزندان حضرت علی هستند (منظور اهل بیت و ائمه اطهار است)
حسینی دیباجی تاکید کرد: امریکا و اسراییل مستکبر، مکتب اهل بیت را ندارد و مکتب شیطان را دارند مثل حیوانات به همه زور میگویند، به مردم عراق، فلسطین، یمن و... زور میگویند و تجاوز میکنند.
وی افزود: اطاعت از اهل بیت و در زمان غیبت اطاعت از امام زمان(عج) تنها راه سعادت است و پیروی از مقام معظم رهبری راه سعادت ماست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار