خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید محوریت تلفیق فعالیت‌های معنوی و فرهنگی هر منطقه را بر عهده گیرند.
کد خبر: ۹۰۷۵۸۴۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام عباس امینی، در بازدید از کانون فرهنگی هنری بیت النور به همراه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود اظهار کرد: با وجود تمام سختی‌هایی که کار فرهنگی دارد کانون‌ها باید در وسط میدان باشند.
وی با بیان اینکه انجام امور فرهنگی نیازمند همکاری و اتحاد است، افزود: مسئولان با تلاش و همکاری و حساسیت نسبت به کار فرهنگی میتوانند فعالیت‌های پرثمری را انجام دهند و باید متوجه باشند که نتایج کار‌های فرهنگی در دراز مدت نمایان می‌شود.
امام جمعه شاهرود ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی هنری و قرآنی کانون‌های مساجد، اظهار کرد: شایسته است مدیران و متولیان این نهاد از ظرفیت نماز جمعه برای اجرا و معرفی امور فرهنگی و معنوی استفاده کنند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز در این بازدید گفت: کانون‌های مساجد در حوزه فرهنگ و هنر و قرآن بازوان توانمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.
رضا مهدیان با تاکید بر توانمندی کانون‌ها دراجرای برنامه‌های جدید، افزود: امروزه به مسائلی همچون اشتغال، سبک زندگی اسلامی و معرفی الگو‌های قرآنی و دینی می‌بایست در بطن مراسم‌های ملی و مذهبی پرداخت تا بتوان در جذب و تربیت جوانان موفق عمل کرد.
حجت الاسلام عظیم پناهی، کارشناس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شاهرود نیز در این نشست گفت: در شهرستان شاهرود ٥٦ کانون فعال داریم که فعالیت‌های خوبی را در زمینه‌های آموزشی، علمی، هنری و ... دارندو طرح آسمانی‌ها به عنوان یکی از پربارترین برنامه‌های اخیر این کانون‌ها در حوزه غنی سازی اوقات فراغت بوده است.
آسیه حسین پور، مدیر کانون فرهنگی هنری بیت النور شاهرود نیز در پایان ضمن تشکر از حضور امام جمعه و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود، بیان کرد: این کانون با بیش از ٥٠٠ عضو فعال دارای کارگاه‌های آموزشی بسیاری برای سنین مختلف است که از آن جمله ٤ کلاس ویژه کودکان درحال برگزاری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها