نشست تعامل و همکاری سازمان بسیج پیشکسوتان استان باسازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، کانونهای بازنشستگان آجا، ناجا و سپاه در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۸۶۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: هدف از برگزاری این جلسات ایجاد هماهنگی و وحدت رویه برای بکارگیری بازنشستگان علاقمند به خدمت در بسیج می باشد.

موسی عسگری بیان کرد: یکی از رسالت های سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استفاده از پتانسیل تجارب ارزنده ی بازنشستگان نیرو های مسلح در بسیج است.

وی افزود: این افراد در طول 30سال خدمت در نیرو های مسلح کوله باری از تجرب و اندوخته گرانسنگ در حوادث مختلف از دفاع مقدس تا جنگ درجبهه های فرهنگی را درکارنامه ی خود دارند و همان طور که امام خامنه ای(حفظه الله) فرموده اند: نسل اول جهاد وشهادت امتحان خود رابخوبی پس داده اند، پس برماست که شرایط حضور حداکثری آنها را در بسیج بیش از بیش فراهم نمائیم .

عسگری اظهار کرد: در اصل می توان گفت، که بسیج میدان دار عرصه  بکار گیری تمام اقشار جامعه است.

این مقام مسئول گفت: در این جلسه که در فضای صمیمی برگزار گردید، مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان  و سایر اعضاء جلسه استقبال کردند و خواستار همکاری ها و تعاملات بیشتر این چنینی شدند.

وی افزود: نشست ها و تعاملات برون سازمانی سپاه و بسیج موجب تقویت هم افزایی برنامه ها می شود.

ارسال نظرات