خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شرایط دنیای امروز ایجاب می کند نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوایی نسبت به فکر تعرض دشمن هوشیار باشند.
کد خبر: ۹۰۷۵۹۴۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان ظهر شنبه در دیدار با فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران کلمه طیبه هستند.

وی عنوان داشت: نیروی هوایی ارتش در یک شرایط زمانی که آینده آن مبهم و سیستم حکومتی طاغوت مورد پشتیبانی غرب و شرق بوده ریسک و با اراده و ایمان قوی با امام (ره) بیعت کرد، نیروی هوایی ارتش پس از گذشت چهل سال هنوز پای حرف توحیدی خود ایستاده است.

 

عبادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط دنیا بسیار متفاوت با گذشته است، امروز خطرناک ترین صحنه های تهاجمی صحنه های هوایی است چراکه تهاجم های هوایی دفعی هستند و هیچ مقدمه ای برای آن ها تعریف نشده است.

 

وی بیان داشت: نیروی هوایی جایگاه خاص و ویژه خود را دارد چراکه در جهت تامین امنیت جامعه یک مسئولیت ویژه دارد، امروز مسائل لحظه ای اتفاق می افتد لذا شرایط دنیای امروز ایجاب می کند نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوایی نسبت به فکر تعرض دشمن هوشیار باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: امروز اگر در جامعه ای نیروهای مسلح دچار کوچک ترین ضعف و سستی شوند دشمن هیچ مهلتی به آن کشور نخواهد داد، فکر تعرض را باید از دشمن بگیریم و خوشبختانه تلاش هایی که در نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران در این خصوص صورت گرفته بسیار شایسته تقدیر است.

 

عبادی گفت: اگر فکر تعرض را از دشمن نگیریم همواره برای بشر ایجاد مزاحمت خواهد کرد، اگر روزی که جمهوری اسلامی تحقق پیدا کرد باقی کشورهای اسلامی نیز در جهت گرفتن فکر تعرض از دشمن تلاش می کردند امروز تا این حد دخالت های بیگانه آن ها را به خود درگیری نمی کشاند.

 

وی ادامه داد: در روایات کسانی که در رزمایش ها آسیب می بینند جایگاه بالاتری نسبت به شهدای در صحنه دارند، امروز همه امور تحت تاثیر امنیت انجام می شود و نیروهای مسلح در ثواب کارهای خیر تمامی امور شریک هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: هر کاری را که وظیفه شناخته شد و با قصد قربت صورت گیرد، عبادت است.(

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها