خبرهای داغ:
ياسر متانت
خاطرات شهيد محمدهاشم ياوري
سردار شهيدمحمدهاشم ياوري: بیا کنار قبور مطهر این شهدا و از همین جا به امام(حسين) سلام بده. مطمئن باش که امام جواب سلامت را می دهد
کد خبر: ۹۰۷۵۹۴۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان،به نقل از كتاب «بعد از شهادت فرمانده شد» در وصف سردار شهيد محمدهاشم ياوري مسئول یگان( ش م ر) لشکر14 امام حسین (علیه السلام)،مادر شهيداز ایشان اینچنین می گوید: روزي محمد هاشم از جبهه آمده بود.به او گفتم:شما مرتب شعار مي دهيد تا كربلا راهي نيست،پس كي مي توانيم به كربلا برويم؟ لبخندي زد و گفت: مادر همین حالا دوست داری برویم؟ گفتم :بله. محمد هاشم گفت:بلند شو چادرت را بیاور تا برویم.و من بی آنکه متوجه باشم که رفتن به کربلا با این عجله ممکن نیست،بی درنگ رفتم چادرم را آوردم.محمد هاشم هم موتور سیکلتش را آورد و مرا به کنار قبور شهدا برد و به من گفت:مادر هر وقت قصد کردی به زیارت امام حسین (ع) بروی و امکانش نبود، بیا کنار قبور مطهر این شهدا و از همین جا به امام سلام بده. مطمئن باش که امام جواب سلامت را می دهد.زیرا این بزرگواران به ارباب خود حضرت اباعبدالله اقتدا نمودند و راه او را ادامه دادند و به ندای هل من ناصرِ ینصرنی امام حسین (ع) لبیک گفتند.

مادر شهید اضافه کرد: آن روز احساس خوبی به من دست داد وحالا هر زمانی که دلتنگ می شوم و یا هوای زیارت کربلا به سرم می افتد کنار قبور شهدا می روم و با صحبت و درد دل  با آنها آرامش می گیرم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها