خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: اگر زیبایی های کربلا تلاءلو دارد و می درخشد و اگر زینب سلام الله علیها پیامبر کربلا شد ما در قبال انقلاب که ادامه دهنده قیام ابی عبدالله است برای جوانان پیامبرانی برای انتقال ارزش ها باشیم.
کد خبر: ۹۰۷۵۹۷۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرپور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام در اختتامیه سوگواره زیبایی های عاشورا اظهار داشت: اربعین امسال در کربلا تجلی زیبایی های عاشورا است.

 وی عنوان داشت:  با وجود اینکه قریب 1400 سال از واقعه عاشورا می گذرد این چنین صحنه های بدیع، زیبا، حماسی و بدون نظیر در تاریخ بشریت رخ نمایی می کند و سخن حضرت زینب سلام الله علیها تفسیر می شود.

اکبرپور حضرت ابی عبدالله علیه السلام انقلاب کرد و این انقلاب را جهانی کرد اضافه کرد: مگر می شود کسی عاشورا را فراموش کند. وقتی ایام محرم و صفر می رسد نه تنها در ایران بلکه از قاره های کهن دنیا عاشورا رنگ عزا می گیرد.

وی خطاب به بانوان و دختران جوان متذکر شد: این ارزش هایی که امروز ما از آنها بهره می بریم و این درخت تنومند انقلاب که تداوم بخش راه امام حسین(ع) است به آسانی به دست نیامده است.

 جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام با بیان اینکه یکی از زیبایی های عاشورا انقلاب 40ساله مردم ایران است افزود: ما به راحتی به اینجا نرسیدیم بلکه مسلمانان در هر دوره ای از تاریخ خون دل ها خورده اند تا امروز ارزش های دینی به دست ما رسیده است.

 وی با اشاره به علائم ماندگاری نهضت عاشورا ادامه داد: اربعین امسال بالای 20میلیون نفر در عراق تجمع می کنند در کشوری که سالها درگیر جنگ و نا امنی بوده و قبر امام حسین علیه السلام نزدیک هجوم داعشی های بی خرد بوده است.

اکبر پور تصریح کرد: به پشتوانه خون بیش از 200هزار جوان که جان دادند که ما امروز جان گرفتیم بدانید مدیون لحظه لحظه از نفس افتادن جوانانی هستیم که مادرانشان آنها را از زیر قرآن رد کردند و برنگشتند و مدیون پاره های استخوان شهدای گمنام هستیم.

وی بانوان را به رعایت عفاف و حجاب برای ادای دین نسبت به شهدا دعوت کرد و گفت: مراقب باشیم کجا راه می رویم و در سایه امنیت به تحصیل و کار می پردازیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام با بیان اینکه گاهی توجه نداریم در محضر شهدا هستیم افزود: رعنا جوانانی که علی اکبر وار به جنگ رفتند و مادران سالیان سال چشم انتظار ماندند.

اکبرپور ادامه داد: شهید نمی میرد آنکس که امروز نمی داند کجا قدم می زند، چگونه عمل می کند، کجا نفس می کشد و برچه مقدساتی پا می نهد مرده ای متحرک است.

وی خاطرنشان کرد: اگر زیبایی های کربلا تلاءلو دارد و می درخشد و اگر زینب سلام الله علیها پیامبر کربلا شد ما در قبال انقلاب که ادامه دهنده قیام ابی عبدالله است برای جوانان پیامبرانی برای انتقال ارزش ها باشیم.

انتهای پیام/  

ارسال نظرات
پر بیننده ها