حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در دیدار با علی وقفچی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه نمایندگان مردم استان در حوزه های مختلف افرادی توانمند و پویا هستند و نقش نمایندگان در مجلس در قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین بسیار ارزشمند می باشد چرا که نمایندگان مجلس ضمن اینکه نماینده حوزه مربوطه می باشند نماینده یک ملت نیز هستند .
کد خبر: ۹۰۷۵۹۸۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس کل دادگستری استان زنجان  با بیان اینکه  ایجاد تبعیض دربین  اقشار مختلف موجب نارضایتی بین مردم می شود  افزود :قانونی که با تصویب آن  برای یک طبقه محدودیت و برای طبقه دیگر پیشرفت  ایجاد کند عادلانه نیست .

وی خاطر نشان کرد :  مردم  منتظر قانون گذاری و اقدامات صحیح  در مجلس شورای اسلامی هستند  لذا عدم اجرای برخی قوانین و یا اجرای نادرست آن  به کشور آسیب می زند و نمایندگان بایستی در تصویب قوانین مصلحت و منفعت همه اقشار جامعه را در نظر بگیرند .

این مقام عالی قضایی  تأکید کرد : نگاه سیاسی داشتن نمایندگان مجلس  به مسائل ، برای کشور آسیب می زند و نمایندگان بایستی بدون توجه به جریانها و گرایش های  سیاسی ، صرفا برای توسعه کشور و ایجاد بسترهای خدمتی به مردم تلاش کنند .

رییس شورای قضایی استان زنجان اظهار داشت: برخی افراد بدنبال دور زدن قوانین برای ایجاد مشکلات در کشور هستند  افزود :نمایندگان بایستی با دقت و توجه بیشتر بر اجرای صحیح قوانین نظارت کنند  و این یک وظیفه است نه دخالت در امور اجرایی کشور.

وی بر تعامل بیشتر مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با  دستگاه قضایی استان تأکید کرد و افزود: وجود برخی مشکلات در استانی که قدمت 50 ساله  دارد زیبنده نیست و دلیل وجود این مشکلات این است که حاشیه بعنوان یک اصل لحاظ  و متن فراموش  شده است .

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اشاره به فرایند  انتصابات  در استان  اظهار داشت :در انتصابات مسئولین در استان نباید گرایش ها  و جریانهای سیاسی افراد مد نظر باشد بلکه در این امر افراد کار بلد و توانمند انتخاب شوند تا باری از مشکلات مردم و استان را حل کنند

در این دیدار علی وقفچی  نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی  بر آمادگی نمایندگان استان  با هر سلیقه و گرایشی صرفا برای خدمت به مردم استان خبر داد و بیان داشت : اصلاح خلأ ها و زیر ساخت ها  در استان با همراهی و همکاری دستگاه قضایی  محقق خواهد شد.

ارسال نظرات