رئیس کمیته امداد شهرستان ایجرود :
۴۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ایجرود در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۷۵۹۸۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حسن سهرابی رئیس کمیته امداد شهرستان ایجرود بابیان اینکه به‌منظور رشد و ارتقاء بعد ایمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برنامه‌هایی اردویی در قالب شوق زیارت اجرا می‌شود، گفت: شناسایی و اعزام مددجویانی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده از برنامه‌های مهم فرهنگی این نهاد است.

وی با تأکید بر اینکه اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اماکن زیارتی موجب نشاط معنوی جامعه هدف و آشنایی آن‌ها با سیره و روش زندگی ائمه معصومان (ع) می‌شود، افزود: در کنار اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اماکن زیارتی برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ویژه‌ای با استفاده از روحانیون و کارشناسان علوم دینی و مربیان مجرب برای آن‌ها اجرا می‌شود.

سهرابی افزود: در این دوره ۴۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ایجرود در قالب طرح شوق زیارت برای اولین بار به مشهد مقدس اعزام می‌شوند که هزینه سفر و اقامت این عزیزان به همت خیرین مسجد حضرت ابوالفضل زنجان و مشارکت سپاه استان انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد اداره‌ی شهرستان ایجرود از اعزام ۴۰ نفر دیگر از مددجویان به مشهد مقدس در ماه آذر خبر داد و گفت: پس از بازگشت گروه اول، گروه دوم مددجویان در نوبت زیارت در آذرماه سال جاری به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

 

ارسال نظرات