خادم کاروان پیاده اهل سنت امام رضا (ع) عنوان کرد:

وحدت شیعه و سنی در سایه اهل بیت (ع)

خادم کاروان پیاده اهل سنت امام رضا (ع) روستای چاله زرد سرخس تاکید کرد: یکرنگی و اتحاد شیعه و سنی در سایه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) موج می‌زند.
کد خبر: ۹۰۷۶۰۰۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
هوشنگ نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب به ما یاد دادند که   مشت‌های شما بر دهن امریکا زده خواهد شد و امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
 
وی با اشاره به ظلم آل سعود به شیعیان یمن بیان داشت: عربستان هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و همه ما مسلمانان حامی مردم مظلوم یمن هستیم.

این خادم کاروان پیاده سنت رضوی اعلام داشت: این کاروان شامل ۲۰۰ نفر از زائران روستای چاله زرد از توابع شهرستان سرخس است و بنده جا دارد از مسئولین شهرستان سرخس و بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، فرماندار، مسئول دفتر قرآن و عترت، فرمانده حوزه مالک اشتر و امام جمعه شهرستان که ما را همراهی کردند تشکر کنم و همچنین از رسانه‌های محترم نیز کمال تقدیر و تشکر را دارم که حرف دل دلدادگان به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را به جهانیان می‌رسانند.

وی با بیان اینکه یکرنگی و اتحاد شیعه و سنی در سایه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) موج می‌زند، گفت: 50 درصد جمعیت روستای ما اهل سنت و 50 درصد دیگر شیعه هستند که همه ما مسلمانان زیر پرچم ولایت و رهبری اتحاد خود را حفظ می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها