خبرهای داغ:
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خبر داد:
حق لطفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در نشست شورای راهداری استان از برگزاری دومین نشست شورای راهداری زمستان 97 خبرداد
کد خبر: ۹۰۷۶۰۸۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبرگفت : دومین نشست راهداری استان در راستای اجرای طرح راهداری زمستانی در محل اداره شهرستان بویین زهراء برگزار شد.
حق لطفی در خصوص مسائل مورد طرح در دومین نشست راهداری استان بیان داشت: ذخیره سازی و دپو ماسه و نمک برای مواقع بارش و مورد نیاز، بررسی راهکارهای ارایه شده از سوی روسای ادارات ستادی و شهرستانها جهت نگهداری هر چه بهتر محورهای مواصلاتی استان در طول بارش های زمستانی و همچنین تعمیر و نگهداری ماشین آلات و آماده بکار بودن آنها از جمله موارد مطرح شده در نشست راهداری می باشد.
وی اظهار داشت : در طرح زمستاني سال جاری 300 نفر از پرسنل راهداري بصورت مستقيم حضور فعال و شبانه روزي دارند و اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان قزوين همزمان با آغاز زمستان با استفاده از 288 دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و سنگین در 26 راهدارخانه استان مستقر شده اند و عمليات راهداري زمستاني را انجام مي دهند.
حق لطفی بیان داشت : امیدواریم با ايجاد بسترهاي لازم و ارتقاء سطح خدمات راهداری رضايتمندي هموطنان را در این زمینه فراهم نماییم.
این نشست با حضور معاون راهداری، روسای ادارت شهرستانهای تابعه، نگهداری ابنیه راهها، نگهداری راهها و کارشناسان در محل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بویین زهراء برگزار شد.
لازم به ذکر است در پایان این نشست رحمانی فرماندار شهرستان بویین زهراء بازدیدی از ماشین آلات و راهداران آماده به خدمت این شهرستان داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها