بیانیه سپاه شاهرود در سالگرد حضور رهبری در شاهرود،

۲۰ آبان سالروز تجلی ولایت مداری مردم دلهای باصفا

در بیانیه سپاه ناحیه شاهرود به مناسبت سالگرد حضور رهبر انقلاب در شاهرود تاکید شد: مردم ولایت مدار شاهرود همیشه در صحنه دفاع از انقلاب و اسلام ولایت حضور دارند.
کد خبر: ۹۰۷۶۰۹۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سپاه ناحیه شاهرود به مناسبت ۲۰ آبان ماه سالگرد حضور رهبر انقلاب در شهرستان شاهرود بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:
همیشه عنصر شاهرودی را با این خصوصیات شناخته‌ایم: متدین، باصفا، خونگرم، اهلِ اقدام، دوستدار علم و ارزش‌های دینی و اسلامی. «امام خامنه‌ای»
۲۰ آبان ماه سالروز تجلّی حضور خورشید ولایت در شهر دل‌های باصفا، مردم با صفا، مردم ولایت مدار و شهر معلمان دین و اخلاق است، روزی که شمیم عطر وحدت در دستان محبت گره خورد تا صحنه‌هایی پر از شوق و شور و شعور خلق گردد. مردمانی از جنس عشق گرد معشوق حکیم و فرزانه آمدند تا بگویند رهبرا آمدنت خوش‌ترین آمدن است.
ایام پرخاطره حضوری در سایه سار حضور رهبری عالم و دانا از ایام خوشی است که از یاد‌ها نخواهدرفت.
حضور هوشمندانه ملّت در ایّام میزبانی و رابطه پر از صمیمیت اینان، نشان از آن داد که توطئه توطئه‌چینان به سنگ سیاه خورد و کمترین خللی به این ارادت دوسویه وارد نگشت.
دل سپردن و جان تسلیم نمودن به محضر رهبر انقلاب و بهره گیری از فرمایشات حکیمانه راهنمای ملت چه بسیار گره‌هایی را وا نمود و جاده‌های انحرافی را به مسیر حق سوق داد.  
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با گرامی داشت این ایام، کما فی السابق گوش به فرمایشات رهبری معظّم انقلاب داده و بیش از پیش مطالبات معظّم له را رصد نموده و در جهت برآورده نمودن آن تلاش خویش را مضاعف نماید بویژه در سالی که از سوی ایشان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده منطقه معلمان دین و اخلاق که یک خُلقِ بومىِ دیرین در میان این مردم است و میلِ به معنویات، باور نسبت به ارزش‌های معنوی و اسلامی مستحکم دارند با خودباوری و اهمیت به تولید ملی مانند همیشه در صحنه انقلاب و در دفاع از ارزش‌ها در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند و مدافع انقلاب و اسلام و ولایت هستند.
امید است همگان با وحدت و همدلی و همراهی در تحقّق مطالبات ارزشمندانه معظّم له از هیچ تلاشی فروگزار ننمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار