خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان غربی خبر داد
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: کمیته امداد آذربایجان غربی در نیمه نخست سال جاری برای حمایت از کودکان نیازمند بیش از یک میلیارد تومان پرداخت کرد.
کد خبر: ۹۰۷۶۰۹۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱

 مهدی سهیلی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: این نهاد در نیمه نخست سال جاری، یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان برای حمایت از کودکان زیر شش سال خانواده‌های نیازمند استان پرداخت کرده است.

این مسئول با اظهار اینکه طرح حمایت از کودکان زیر ۶ سال به منظور جلوگیری از ابتلا به سوء تغذیه در قالب توزیع مواد پروتئینی اجرا می‌شود، افزود: در حال حاضر بیش از دو هزار کودک مبتلا به سوء تغذیه با همکاری مراکز بهداشت و درمان در سراسر آذربایجان غربی شناسایی شده که از خدمات این نهاد بهره می‌برند.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۵ هزار و ۳۳۷ کودک یک تا هفت سال تحت حمایت کمیته امداد استان می‌باشد که از این تعداد، 1 هزار و۷۸۳ کودک در مناطق محروم آذربایجان غربی هستند.

سهیلی یادآور شد: کمیته امداد منطقه یک ارومیه دارای بیشترین و همچنین شهرستان انزل دارای کمترین کودک مبتلا به سو تغذیه در آذربایجان غربی هستند.

وی تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری، ۱۲ هزار سبد کالا برای کودکان زیر شش سال کمیته امداد آذربایجان غربی توزیع شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات