خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار اعضای هیأت فوتبال و مسئولان میادین فوتبال محلات تبریز، گفت: ورزش ضامن سلامت روح و جسم است و ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی در میادین ورزشی علاوه بر کاهش آسیب های اجتماعی مرام پهلوانی را در جامعه گسترش می دهد.
کد خبر: ۹۰۷۶۲۱۵
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام  سید محمدعلی آل هاشم  با بیان اینکه قهرمان پروری در هر رشته ورزشی بسیار حائز اهمیت است، افزود: سلامتی روح و جسم با داشتن برنامه ورزشی ممکن می شود و همه ورزشکاران به دلیل داشتن این سلامتی از آسیب های اجتماعی مصون می مانند.

وی با اشاره به اینکه پهلوان واقعی کسی است که به نفس خود غالب باشد، بیان کرد: ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی در میادین ورزشی باید از سوی مسئولان ورزشی استان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و از ظرفیت های تیم تراکتورسازی و هواداران پرشور آن که افتخار ایران هستند هم استفاده شود.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه بودجه فرهنگی و ورزشی شهرداری هم باید در راستای توسعه ورزش به کار گرفته شود، تصریح کرد : حمایت از ورزش محلات و گسترش فرهنگ آن در جامعه، پایه ریزی برای ورزش های قهرمانی در همه رشته ها است و شورای شهر باید با تصویب لوایحی در این خصوص سلامت روحی و جسمی افراد جامعه را تامین کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه محور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جوانان همیشه به ارتقای سطح علم ، تهذیب نفس و توجه به آمادگی های جسمانی استوار بوده است، ادامه داد : معیار ارزیابی جوانان ایران اسلامی رشادت و پایمردی فرزندان پاکباخته نسل سوم و چهارم انقلاب است که با آمادگی روحی و جسمی بالا در دفاع از حریم حرم اهل بیت دعوت حق را لبیک گفتند.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: این فرهنگ و اخلاق دینی و اسلامی باید در میادین ورزشی بین جوانان ترویج داده شود.

در ابتدای این دیدار جواد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال استان و دیگر مسئولان مرتبط با فوتبال با ارائه گزارشی به بیان نکته نظرات خود پیرامون تقویت فرهنگ ورزش در جامعه پرداختند.

ارسال نظرات