خبرهای داغ:
امام جمعه مرند در جمع روحانیون این شهرستان، گفت: آمریکا تلاش می کند دولت و ملت را مقابل یکدیگر قرار دهد، ولی ملت ایران امروز آمریکا را در برابر چشم جهانیان تحقیر کرده است.
کد خبر: ۹۰۷۶۲۳۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام علی نعمت زاده با اشاره به توطئه های دشمنان تصریح کرد: دشمن پیش از ۱۳ آبان در بوق و کرنا کرده بود که چنین و چنان می شود و تحریم ها افزایش پیدا می کند، اما دیدیم که آمریکا از گفته های خود عقب نشینی کرد.

وی افزود: تحریم های آمریکا قدرت تاثیرگذاری چندانی بر مردم ندارد هر چند بی تاثیر نیز نخواهد بود، اما نباید تحت تاثیر تبلیغات روانی دشمن قرار گرفت.

حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: آمریکا با ملت ایران دشمن است نه با دولت و نظام، نشان به آن که مصدق را آمریکایی ها ساقط کردند.

وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال اخیر دشمنی های آمریکا به طرق مختلف با ملت و دولت ایران ادامه داشته است، گفت: فرمانده ناتو در سفر به ایران، به دنبال کودتا برای بازگشت شاه بود، اما با شکست حکومت نظامی به فرمان امام خمینی(ره) این توطئه آن ها شکست خورد.

حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به اینکه آمریکا در سال ۱۳۵۸ با ایران قطع ارتباط کرد، اذعان داشت: هدف از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست برخی از دانشجویان پیرو خط امام، قطع ارتباط با آمریکا نبود اما با عنایت الهی چنین شد.

امام جمعه مرند ادامه داد: در نجات طبس نیز آمریکایی ها سعی داشتند تا نیروهای آمریکایی بازداشت شده در تسخیر لانه جاسوسی را آزاد کنند، اما با امدادهای غیبی الهی با شکست روبه رو شدند.

حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: بعد از آن نیز کودتای نوژه نافرجام ماند و سپس جنگ تحمیلی علیه انقلاب اسلامی ایران از سوی بعثی ها آغاز شد، علیرغم همه این توطئه ها، امتیازی در هشت سال دفاع مقدس به دشمن داده نشد.

عضو شورایعالی حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به شکست اجماع جهانی علیه ایران اظهار داشت: در دولت گذشته، اجماع جهانی علیه ایران شکل گرفته بود اما امروز این اجماع شکست خورده و حتی کشورهای اروپایی نیز آمریکا را همراهی نمی کنند.

وی اذعان داشت: آمریکا تاکنون هر چه در دست داشته علیه انقلاب اسلامی ایران عملیاتی کرده و اگر کاری صورت نداده در توانش نبوده است.

حجت الاسلام نعمت زاده با بیان اینکه عملکرد ترامپ آبروی آمریکا را مخدوش کرده است، ابراز داشت: نشانه های افول و سقوط آمریکا بروز کرده است، آمریکای امروز آمریکای سال ۱۳۵۷ نیست بلکه امروز تضعیف شده و جایگاهی در بین دولت ها و ملت ها ندارد.

امام جمعه مرند تاکید کرد: آمریکا تلاش می کند دولت و ملت را مقابل یکدیگر قرار دهد، اما ملت ایران امروز آمریکا را در برابر چشم جهانیان تحقیر کرده است.

وی همچنین با اشاره به ضرورت استقامت در برابر توطئه های دشمنان عنوان کرد: البته اشتباهات و نقص هایی در برخورد قوه قضاییه با مفسدین و متخلفین وجود دارد اما اقدامات مثبت و خدمات زیادی نیز صورت گرفته که باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم.

حجت الاسلام نعمت زاده گفت: ما به وعده الهی ایمان داریم که حق پیروز است، امیدواریم مسئولین در خدمت به مردم جدی تر باشند و مردم نیز مثل گذشته پشتیبان انقلاب اسلامی باشند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها