سید ساجد یعقوبی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین خبر داد:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین گقت: کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان نمین عازم بازدید از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شد.
کد خبر: ۹۰۷۶۲۶۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
اعزام دانش آموزان نمین به مناطق عملیاتی شمالغرب
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام صفر یوسف زاده امام جمعه شهرستان نمین در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی این شهرستان گفت: دانش آموزان عزیزان شما باید قدر این توفیق بزرگ را بدانید و از لحظه لحظه حضورتان در کنار شهداء بهره‌مند شوید.

امام جمعه شهرستان نمین با بیان اینکه امروز شما دانش آموزان با الگوگیری از سیره شهداء می‌توانید راه و اهداف آن‌ها که همان حفظ دین مبین اسلام و پشتیبانی از ولایت فقیه است ادامه دهید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین از اعزام ۲۸۰ نفر دانش آموز پسر در این مرحله از کاروان راهیان نور در قالب ۷ اتوبوس خبر دادند که در طی دو روز در شمال غرب کشور انجام خواهد گرفت.

انوش جعفری خانقاه افزودند: دانش آموزان شهرستان نمین افتخار حضور در سرزمین عاشقان الهی و مردان بزرگ روزگار را پیدا کرده اند و با مشاهده و بازدید از یادمان‌های شهداء والامقام شهید باکری، شهید بروجردی و تمرچین و استفاده از راویان دوران دفاع مقدس با آرمان‌های والای این شهداء گرانقدر تجدید بیعت خواهند نمود.

گفتنی است در مراسم بدرقه دانش آموزان، فرماندار شهرستان نمین، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع)، فرمانده سپاه ناحیه نمین، فرماندهی ناحیه انتظامی و تنی چند از مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات