رییس بسیج رسانه خراسان رضوی از ایجاد کتابخانه تخصصی رسانه با حمایت این سازمان در دفتر بسیج بانوان خبرنگار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۶۳۰۲
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
عباس محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اعلام کرد: با عنایت به اینکه پس از اطلاع رسانی ایده " هر خبرنگار_ یک کتاب" با ابتکار دفتر بسیج بانوان خبرنگار این طرح فرهنگی با استقبال خوبی روبرو شد، این سازمان در جهت حمایت و غنی بخشی به کتابخانه حمایت خود را اعلام کرد.

وی افزود: سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با توجه به اینکه ایجاد یک کتابخانه تخصصی در این حوزه می‌تواند برای بسیاری از خبرنگاران مبتدی کارگشا و دسترسی به منابع آموزشی را آسان کند از این طرح حمایت می‌کند.

محمدیان با اشاره به روز "۲۴ آبان "روز ملی کتاب و کتابخوانی بر لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی با ایجاد، تجهیز و توسعه کتابخانه‌های تخصصی استان تاکید و ادامه داد: این کتابخانه میتواند به مرور زمان مرجعی تخصصی برای دانشجویان و فعالان در حوزه رسانه باشد.

وی یادآور شد: خبرنگاران و نهاد‌های متولی کتاب در مشهد نیز می‌توانند با اهدای کتاب‌هایی با عناوین مرتبط در حوزه رسانه و ارتباطات به توسعه این کتابخانه کمک کنند.

محمدیان تاکید کرد: "هدیه کتاب" طرحی است که در دفتر بانوان خبرنگار باعث ایجاد همدلی شده است و این ایده فرهنگی، میتواند در مراحل بعد به "دورهمی کتاب و رسانه "با حضور اساتید و نویسندگان در این حوزه بیانجامد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها