فرمانده حوزه کارمندی شهید مدنی(ره) سپاه آذربایجان شرقی:

بصیرت شاخصه مهمی برای بسیجیان است

فرمانده حوزه کارمندی شهید مدنی(ره) سپاه آذربایجان شرقی، در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج، بصیرت را شاخصه مهمی برای بسیجیان عنوان کرد و گفت: برگزاری جلسات روشنگری فرصت خوبی برای بصیرت افزایی کارمندان بسیجی است.
کد خبر: ۹۰۷۶۳۶۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غفار محمود زاده افزود: بسیج همانطور که در جنگ تحمیلی، مقاومت و ایثار از خود نشان داد، امروز هم با همان روحیه انقلابی در عرصه های مختلف جهادی، جنگ نرم و ... فعالیت های بسیار خوبی دارد. 

معاون فرهنگی سازمان بسیج کارمندان سپاه آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت:  با توجه به هجمه ها و توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی، کارمندان بسیجی باید در جهت پیشرفت و آبادانی کشورمان ایران بکوشند  و این امر جزء با روحیه جهادی و تلاش روز افزون ممکن نیست.

بصیرت شاخصه مهمی برای بسیجیان است

ناصر فرهادی افزود: با روحیه جهادی و بصیرتی که با تلاش فرماندهان حوزه های کارمندی در ادارات دیده می شود، می توان بسیاری از مشکلات روزمره مردم را حل کرد. 

وی ادامه داد: برنامه هیئت قشر پایگاه های کارمندی که با حضور پرشور کارمندان در ادارات کل برگزار می شود، فرصت خوبی برای بیان کردن خاطرات و جانفشانی های رزمندگان مدافع حرم و دوران دفاع مقدس است.

فرهادی، آیین غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس در داخل ادارات، جلسات روشنگری و بصیرت افزایی و محافل خاطره گویی و یادواره شهدا از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج در سازمان بسیج کارمندان برشمرد.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار