خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا نیاز به دشمن ندارد زیرا خود ترامپ برای نابودی این کشور کافی است گفت: مطمئن باشید که پیروز نهایی ما هستیم و یقین بدانید که تحریم ها را مدیریت خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۷۶۴۱۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در دهگردشی از روستاهای بخش مرکزی بیرجند و در جمع اهالی روستاهای  فوداج، بوشاد، شیرمهنج، مهدی آباد، علی آباد، بجد و شوکت آباد گفت: مسئولان باید در رفع مشکلات مردم بکوشند و تمام توان خود را برای اینکه دردی از مردم درمان کنند را به کار گیرند.

 

وی عنوان داشت: اکثر مردم نیز توقع ندارند که همه مشکلاتشان برطرف گردد اما انتظار دارند که مسئولان کمال همکاری را با آنان داشته باشند و اندکی از دردهایشان را برطرف کنند.

 

عبادی اضافه کرد: اینکه مسئولان حاضر می شوند در میان مردم حضور یابند و پای مشکلاتشان بنشینند از برکات جمهوری اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد:  مسئولان خود با مشکلات و سختی هایی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند آگاه هستند و برای رفع آن می کوشند اما ایرادهایی وجود دارد که امید است برطرف گردد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ثمره خون شهدا، انقلاب اسلامی است لذا مدیران دستگاه ها باید اهمیت جایگاهی در آن قرار دارند را بدانند و در خدمت مردم باشند.

 

وی ابراز داشت:  خروج آمریکا از برجام به ضرر خودش خواهد بود، اما برای ما نیز سختی هایی دارد که انشاءلله با مدیریت درست برطرف خواهد شد.

 

عبادی بیان داشت:  ترامپ با این اقدام خود باعث شد تا نفرت ملت ما از آمریکا بیشتر، افول امریکا تسریع و قدرت و اقتدارش بر جهان کاهش یابد.

 

وی اظهار داشت: قطعا هزینه های آمریکا در قبال خروج از برجام، بیشتر از هزینه هایی است که ایران پرداخت می کند و تاکنون نیز هزینه های سیاسی فراوانی برای دولت ترامپ داشته است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود:  هیچ کس به اندازه ترامپ نمی توانست به آمریکا ضربه بزند و باعث انسجام ایران گردد، در حال حاضر نیز طیف های سیاسی کشور به هم نزدیک و اتحاد قابل توجهی پیدا کرده اند.

 

وی با بیان اینکه آمریکا نیاز به دشمن ندارد زیرا خود ترامپ برای نابودی این کشور کافی است گفت: مطمئن باشید که پیروز نهایی ما هستیم و یقین بدانید که تحریم ها را مدیریت خواهیم کرد.

 

عبادی اظهار امیدواری کرد:  با رهبری رهبر انقلاب از این پیچ تاریخی با سربلندی عبور می کنیم و تحریم ها نخواهد توانست این ملت را به زانو درآورند.

 

وی متذکر شد:  مردم روستا دچار مشکلات زیادی هستند و مسئولان نیز گرفتار هستند، لذا امید است که مدیران مشکلات روستاها و مصوباتی که در این دهگردشی ها تصویب می شود را فراموش نکنند.

 

عبادی تصریح کرد:  با مشکلاتی که امروز وجود دارد اگر یارانه نقدی که به مردم می دهند قطع شود، بسیاری از روستاها خالی از سکنه خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها