خبرهای داغ:
معاون هماهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نیروی دریایی قدرت رصد تهدیدات با استفاده از تجربیات مبتنی بر دستاوردهای روز را داراست

سرلشگر سیاری عنوان کرد: با استفاده از تجربیات گذشته مبتنی بر دستاوردهای روز قدرت مقابله و رصد تهدیدات را داریم و امادگی مقابله با دشمن وجود دارد و این آمادگی ها نتیجه جانفشانی شهدا در همه ابعاد تکنولوژی و نظامی کشور است.
کد خبر: ۹۰۷۶۴۵۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرلشگر حبیب اله سیاری، معاون هماهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جمع خبرنگاران با اشاره به موقعیت قدرت دریایی ایران در منطقه بیان کرد: وضعیت ما در بحث دفاع از کشور در ابعاد زمین و هوا و دریا بسیار خوب است و این امر را مرهون فرزندان این خاک و بوم هستیم.

وی گفت: با استفاده از تجربیات گذشته مبتنی بر دستاوردهای روز قدرت مقابله و رصد تهدیدات را داریم و امادگی مقابله با دشمن وجود دارد و این آمادگی ها نتیجه جانفشانی شهدا در همه ابعاد تکنولوژی و نظامی کشور است.

معاون هماهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به تحریم ها در حوزه دفاعی اظهار کرد: قبل از انقلاب نیز تحریم بودیم و به این تحریم ها عادت داریم اما نکته مهم این است که در همین تحریم ها به دستاوردهای بزرگی همچون دستاوردهای نظامی در حوزه دریا، هوا و فضا و دیگر حوزه ها دست یافتیم که همراه با ابتکار و‌خلافیت فرزندان ایران زمین بوده است.

سرلشگر سیاری با اشاره به نقش یادواره ها در حفظ اهداف شهدا افزود: برگزاری کنگره و یادواره ها برنامه ای ارزشمند است. جمعیت حاضر در این یادواره ها، جوانان هستند از همین‌رو این نسل با حضور در این گونه مراسمات با تهدیدهای موجود دشمن و نحوه مقابله با آنها در جنگ نرم اشنا می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها