خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی بناب از کشف مواد مخدر و سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۶۵۸۶
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سهراب شفقی در تشریح این خبراظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور کاهش جرایم در شهرستان بناب به اجرا درآمد. 
 
وی افزود: در قالب اجرای این طرح، ماموران این فرماندهی در چند عملیات پلیسی در عرض دو روز تعداد ۱۱ معتاد متجاهر را جمع آوری و چهار نفر تولید کننده مواد مخدر را دستگیر و مقدار دوکیلو و ۴۸ گرم تریاک را  کشف کردند. 
 
 شفقی گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند و معتادان متجاهر  جهت بازپروری تحویل کمپ های ترک اعتیاد شهرستان شدند. 
 
  وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل فرمایند و همچنین سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی این شهروندان است. 
 
 شفقی همچنین از کشف دوهزار لیتر نفت قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد . 
 
وی در تشریح این خبر افزود: مأموران کالای  قاچاق شهرستان در محور مواصلاتی در هنگام گشت زنی به یک دستگاه نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند. 
 
 شفقی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو دو هزار لیتر نفت قاچاق که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است کشف کردند. 
 
وی با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه خودرو نیسان توقیف و یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می آید که این برنامه ها در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید بسیار کارگشا است. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها