فرماندار خمین گفت: رضایت مندی مردم و تکریم ارباب رجوع موضوع مهمی است که باید مورد توجه مسئولان و مدیران ادارات و نهادهای انقلابی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۷۶۶۰۲
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج استان مرکزی از خمین؛ احمدطهرانی فرماندار خمین درجلسه شورای اداری این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد، گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی که دشمنان به ویژه استکیار جهانی با برنامه ها و ترفندها مانند تحریم ها و فشارهای اقتصادی تلاش دارد که بین مسولین،مردم و دولت و حاکمیت فاصله و شکاف ایجاد کند، با هوشیاری و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدبیر مسولین با حفظ تحکیم وحدت و یکپارچگی به خواسته های واهی خود نخواهد رسید.

وی بیان کرد: تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار مسولان و مدیران قرار گیرد و با برخورد مناسب و پاسخگویی شفاف رضایت مندی مردم را فراهم سازند و برخورد نامناسب با ارباب رجوع قابل پذیرش نیست و در صورت گزارش با مخاطیان برخورد می شود.

طهرانی اظهارکرد: با توجه به بررسی ها، برخورد با ارباب رجوع در مجموعه اداری خمین مورد رضایت است.

وی افزود: اعتبارات دولتی مصوب شده سالجاری، 43درصد آن در 6ماهه اول جذب و محقق شده است و مابقی نیز امید است که در نیمه دوم سالجاری جذ ب شود.

فرماندار خمین به جذب اعتبارات و تملک دارایی دستگاه های دولتی اشاره کرد و گفت: دولت با تخصیص اعتبارات در قالب تسهیلات در حوزه اشتغال و به ویژه اشتغال روستایی و فراگیر در صدد رفع مشکل و توسعه اشتغال است و در تحقق این امر همکاری مسولان به ویژه بانک های عامل با مردم باید بیشتر مورد توجه باشد.

طهراننی اضافه کرد: اولویت تخصیص اعتبارات برای تکمیل طرح های نیمه تمام با اثربخشی ویژه انجام شود و نهادهای دولتی که دارای طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی 70درصد هستند، به فرمانداری اعلام کنند و با بررسی و ارزیابی لازم، در صورت قابل واگذاری، به بخش خصوصی واگذار شوند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی پور امام جمعه شهرستان خمین در ادامه بیان کرد: خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات از وظایف مسئولین است و در آموزه های دینی خدمت به مردم امر مهمی است.

وی افزود: در راستای خدمت بهتر و حل مشکلات، رابطه می بایست طرفینی باشد، به این معنا که همکاری و همدلی بین مردم و مسئولین اجرایی شهرستان وجود داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی پور اظهار کرد: امروز، کشور ایران قدرت یگانه و مقتدر در جهان است و این قدرت غیر از قدرت آمریکا و صهیونیست است.

وی تصریح کرد: ایمان و اعتقاد به خدا، علم در کارها و عمل در انجام کارها موجب عظمت حکومت اسلامی شده است و این عظمت و اقتدار روزافزون است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار