خبرهای داغ:

اجلاسیه نماز در دبیرستان دخترانه پایه اول حضرت مهدی(عج) درجزین+ تصاویر

اجلاسیه نماز در دبیرستان دخترانه پایه اول حضرت مهدی(عج) درجزین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۶۶۰۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
به گزارش خبرنگار بسیج از مهدیشهر، این اجلاسیه با حضور دانش آموزان، والدین و مسئولیت امور تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر به مدت یک روز با وجود بخش‌های مختلف فرهنگی مذهبی باهدف تشویق و ترقیب دانش آموزان به نماز و پاسخگوئی به شبهات و ابهامات برگزار شد.
حجت الاسلام رحیمی زاده در این مراسم فرهنگی، معنوی در جمع دانش آموزان بیان داشت: اگر در دوران تربیت و آموزش توانستیم تربیت شده و آموزش درستی پیدا کنیم دردسری برای کسی نداریم، ولی اگر از وقتش بگذرد مشکلاتی برای خود و جامعه ایجاد میکنیم، انشاء در پرتو نماز موفق باشیم، ما همه در زندگی مشکل داریم، ولی با زندگی مشکل نداریم، حل مشکلات جزئ  را با تکیه بر معنویت نماز حل کنیم و زندگی خوبی را در جامعه برای خود رقم بزنیم، باید توجه داشته باشیم در سایه کسب مدرک درک و فهم خود را از مسائل دین که راه نجات بشر است افزایش دهیم.
این مراسم معنوی با بخش‌های مختلفی، چون سرود خوانی، شهر و دکلمه در مورد نماز و بیان آداب نماز همراه بود.
حجت الاسلام زمانپور استاد حوزه و دانشگاه طی یک ارتباط بسیار زیبا در غالب طنز بسیاری از موارد مورد توجه و اهمیت به عبادات فردی و اجتماعی را در جمع دانش آموزان با تکیه بر سنت پیامبر (ص) در برخورد با امتش متذکر شد و به شبهات دانش آموزان در باره امور دینی پاسخگو شد.
به همت انجمن اولیاء و امور فرهنگی ستاد نماز جمعه مجموعه نمایشگاه و فروش کتاب با تخفیف ۵۰ درصد در آموزشگاه دخترانه حضرت مهدی (عج) درجزین برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها