سومین کاروان دانش آموزی بوکان عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شد.
کد خبر: ۹۰۷۶۶۱۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در حاشیه بدرقه این کاروان که با حضور مسئولان شهرستانی در سالن سوم خرداد برگزار شد فرمانده سپاه بوکان از اعزام 600 نفر دانش آموز پسر این شهرستان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور خبر داد و گفت: این کاروان سومین کاروان اعزامی از بوکان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور است.

 جمشیدی با بیان اینکه دانش آموزان از یادمان های شهدای مهاباد و نقده بازدید خواهند داشت، اذعان داشت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور حفظ روحیه ایثار و شهادت، انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ایجاد تعامل بین نوجوانان نسل امروز و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ایجاد آمادگی بین نوجوانان نسبت به جنگ نرم دشمنان و فضای مجازی و... عنوان کرد.

جمشیدی با بیان اینکه از سرمربیان و مربیان حلقه های صالحین به عنوان روحانی کاروان و مدافع حرم و از ایثارگران و رزمندگان شهرستان به عنوان راوی استفاده شده است، بیان داشت: در این کاروان 600 دانش اموز پسر در قالب 11 دستگاه اتوبوس در سفر یک روزه و در قالب درس آمادگی دفاعی از یادمان های شهدای مهاباد و نقده بازدید کرده و با شهدا پیمانی دوباره خواهند بست.

وی عنوان کرد: برنامه های فرهنگی، برگزاری مسابقات، فرهنگی و هنری، توزیع محموله های فرهنگی و ... از دیگر برنامه های اردوی راهیان نور بوکان است.

انتهای پیام 

ارسال نظرات