فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: طرح شهید بهنام محمدی سبب افزایش مسئولیت پذیری و تقویت اندیشه در بین دانش آموزان می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۶۶۱۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ امین الله مظلوم در جلسه اجرایی طرح شهید بهنام محمدی در بین مربیان و مدیران مدارس هدف با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم در سطح کلان برای برگزاری این طرح به بهترین شکل انجام شده است اظهارداشت: این طرح باید سبب افزایش مسئولیت پذیری و تقویت اندیشه در بین دانش آموزان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه و خواستگاه اصلی برنامه‌های بسیج در بین نوجوانان و مدارس است تاکید کرد: مربیان با شناخت کافی از این طرح می‌توانند سبب جذب دانش آموزان شده و با اجرای دستورالعمل‌ها در راستای موفقیت این طرح گام بردارند.

مظلوم در ادامه به جذب حداکثری دانش آموزان در فاز ابتدایی در این طرح اشاره کرد و افزود: تشویق به امر کتاب خوانی شرکت در برنام‌های مساجد منتخب از دیگر برنامه‌هایی است که در فاز‌های بعد به اجرا در خواهد آمد.

مدیر آموزش و پروش سبزوار در این جلسه با بیان اینکه این طرح تلاش می‌کند تا دیدگاه‌های تربیتی مدرسه و مسجد را بهم نزدیک و یکسان کند ادامه داد: همه باید تلاش کنیم در مسائل تربیتی به وحدت رویه در تربیت وآموزش برسیم.

حسن محرابی با اشاره به انجام طرح‌ها تعاملی نظیر حضور دانش آموزان به همراه مربیان در نماز جمعه و همچنین شرکت مسئولین در نماز جماعات مدارس ادامه داد: برگزاری این طرح‌ها سبب تشویق دانش آموزان به حضور در مساجد و نماز می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها