بازدید دبیر کنگره شهدای روحانی و طلبه استان گیلان از مسجد سلیمان داراب رشت+تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین تسخیری دبیر کنگره شهدای روحانی و طلبه استان گیلان از مسجد سلیمان داراب رشت بازدید کرد و از روند آماده سازی این مسجد برای برگزاری کنگره شهدای روحانی و طلبه گیلان مطلع شد.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۱۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام و المسلمین تسخیری دبیر کنگره شهدای روحانی و طلبه استان گیلان از مسجد سلیمان داراب رشت بازدید کرد و از روند آماده سازی این مسجد برای برگزاری کنگره شهدای روحانی و طلبه گیلان مطلع شد.

در این بازدید علاوه بر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان سرهنگ پاسدار صدوق معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان، مسئول سازمان بسیج طلاب گیلان و مدیر سازمان فرهنگی هنری شهرداری رشت حضور داشتند.

 بازدید دبیر کنگره شهدای روحانی و طلبه استان گیلان از مسجد سلیمان داراب رشت+تصاویربازدید دبیر کنگره شهدای روحانی و طلبه استان گیلان از مسجد سلیمان داراب رشت+تصاویربازدید دبیر کنگره شهدای روحانی و طلبه استان گیلان از مسجد سلیمان داراب رشت+تصاویربازدید دبیر کنگره شهدای روحانی و طلبه استان گیلان از مسجد سلیمان داراب رشت+تصاویربازدید دبیر کنگره شهدای روحانی و طلبه استان گیلان از مسجد سلیمان داراب رشت+تصاویربازدید دبیر کنگره شهدای روحانی و طلبه استان گیلان از مسجد سلیمان داراب رشت+تصاویر

انتهای پیام

ارسال نظرات