با همت قرارگاه فرهنگی جواد الائمه برگزار شد:

برگزاری سیمینار آموزش و توانمند سازی بانوان در زاهدان

سیمینار آموزشی، توانمند سازی بانوان، مهارت افزایی خانواده و سبک فرزندپروری در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۶۷۲۰
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی، معاون اجتماعی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: همایش و سمینار آموزشی توانمند سازی بانوان و سبک فرزندپروری با همت قرارگاه فرهنگی جوادالائمه(ع) سپاه ناحیه زاهدان در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان زاهدان برگزار شد.
 
وی هدف از برگزاری این سیمینار را آموزش مهارت‌های فرزند پروری، شیوه‌های تربیتی فرزندان، ارتقا آگاهی والدین در درک رفتار کودکان و شیوه‌های صحیح تربیت و رشد فرزندان در جهت تضمین سلامت روان خانواده‌ها عنوان کرد.

سرهنگ ارجونی گفت: قرارگاه جوادالائمه در نیمه دوم سال ۹۵ با هدف رفع آسیب‌های اجتماعی راه اندازی شده است و تاکنون توانسته فعالیت‌های خوبی از جمله برگزاری سیمینارها، کارگاه‌ها و کلاس‌های متفاوت در جهت ارتقا سطح آگاهی مردم انجام دهد.

معاون اجتماعی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: این قرارگاه همچنین اجرای برنامه‌های مختلفی از جمله راه اندازی کارگاه‌های کاردرمانی، کمپ خانگی ترک اعتیاد و ایجاد مراکز تولید و اشتغال برای پاک شدگان و تقویت زیرساخت‌های محلات آسیب دیده و فرهنگ سازی در بین گروه‌های مختلف از جمله دانش آموزان را درنظر دارد در اینده ایی نزدیک انجام دهد.

این مسئول ادامه داد: بیشترین آسیب‌های اجتماعی در استان مربوط به مواد مخدر است که کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه مجموعه‌های متولی در این زمینه است و سعی شده در این زمینه از بزرگان و ریش سفیدان و معتمدین محلات نیز کمک گرفته شود.
ارسال نظرات